baby3-2013 :) Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Høres sikkert helt grønn ut her men....lurer på hva som egentlig passer å ha oppi baggen i vogna. Vi har saueskinnspose som vi skal bruke, men lurer på om jeg også bør kjøpe ei lita dyne til å ha oppå der igjen i tillegg når det er kaldt, eller er det nok med bare et teppe?? Og når det er mildt ute blir det kanskje varmt med saueskinn tenker jeg da....da er det kanskje bedre å bare bruke dyne?? Vi venter 10 oktober og bor på østlandet, her kan det bli ganske kaldt utover vinteren. Noen som kan dele erfaringer??
C-millan ) Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Skal bruke saueskinn, så skal ungen ligge i pose over saueskinnet... Dyne er ikke tett nok, d kan blåse inn på sidene da.. Klem:-)
lilli Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Ville brukt posen, evt. med teppe over eller trekk som hører til vogna, hvis du har det. Til våren kan du ha dyne, og saueskinn under barnet.
er det muuulig Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 har saueskinn pose som jeg selv har brukt da jeg var baby... hadde den rett i bagen og ei dyne oppå på de kaldeste dagene med trekket til vogna oppå da jenta mi var lita. skal bruke dette denne gangen også og jeg får i november. det trekker forresten heller ikke under dyna når babyen ligger i bag! bagen dekker godt i massevis for vind! om det begynner å trekke gjennom bagen ville jeg ha klaga på vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå