Gå til innhold

Tips til lunsj til ni mnd baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med lunsj måltidet. Har spist fruktmos lenge men vil ikke ha det lengre. Har prøvd med brød en del men ingen suksess det heller. For tiden er lunsj nesten blitt bare pupp men jeg begynner i jobb på mandag og da må han jo spise noe... Han får grøt morgen og kveld så mer grøt vil jeg ikke gi han ellers er han og glad i middag. Prøver og med små frukt biter, han spiser noe. Han har ingen tenner heller. Noen tips til lunsj???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd banan?....kan også ha banan på brød. det er populært her hvertfall:-)

grøt er jo også greit til lunsj...

Skrevet

...ops, så ikke at han fikk nok grøt...

Skrevet

ops..så ikke at han fikk nok grøt:-)

Skrevet

oi, jeg har glemt å skru av repetisjonsknappen...

Skrevet

Hva med å gi pupp og brødskive til frokost og grøt til lunsj?

Skrevet

hva med litt yoghurt? veldig populært her kan også putte litt kornblandig oppi. Ellers er brød veldig bra men prøv med forskjellig pålegg. prim,smøroster o.l

Skrevet

haha! :D (kom på den sketsjen..."kaptein, du har glemt å skru av repetisjonsknappen" )

Skrevet

tuppa ville ikke ha brød her heller,vi prøvde med leverpostei.så tok vi en bit med leverpostei og en med syltetøy.da gikke det unna:-)

Skrevet

Takker for svar. I dag gav pappa lunsj uten at jeg var der. Da spiste han en halv halv skive... det er jo ikke gale. er i alle fall en begynnelse. Vi får prøve ulike pålegg slik som dere fåreslår. og banan liker han og hvis jeg skraper med skje. han vil ikke spise den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...