Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 med lime i og spiser på oliven,venter på mannen min som jobber sent,da skal vi spise ost og kjeks og drikke litt vin....deilig fredag. Hva gjør der jenter for å kose dere. Dere husker vel på det...?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 En flaske Rosèvin ligger på kjøling. Mannen min har akkurat tent grillen. Skal grille et par marinerte entrecoter, mmmm. Det skal bli godt:) Men vinen får jeg helt for meg selv, for mannen min vil heller ha en kald pils eller tre........
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Husker å kose meg innimellom, da er det sjokolade og evt en irich coffe i helgene, digg! Deilig når en ikke ammer om natten lenger da kan en unne seg litt %.
Jente&gutt! Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Tortilla chips og hvit vin her, mens mannen er på fisking og barna sover...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 her går det i kolikk tidlig som sent...kos??? hva er det for noe?????????????
Huffi Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Som HI skriver her. En duggfrisk Corona med lime. Nyydelig! Og potetgull med tzaziki dipp og noen gulrøtter, litt kos i armkroken til sambo, så er kvelden fullendt. Endelig fredag, ja. =)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Endelig noen som koser seg,har så mange venninner med barn som ikke kan ta seg et glass vin el 3. føler meg nesten som en fyllikk når jeg alltid er den som drikker.Men herregud det er jo såååå kos. åpner rødvinen nå!
MintCondition Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Jeg og samboer har spist deilig middag, og sitter og drikker rødvin. Deilig!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Vi koser oss med deilig muskatt-hvitvin....mmmmm sommerlig sødme ) Vinen er søt, min kjære er enda søtere (eller skal vi si kjekkere) og kvelden er ennå ung! Skål for sensommerkvelder dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå