Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Gutten min på nesten 5 mnd sparker av seg alt som heter dyne, tepper o.l når han sover. Har ikke vært så farlig i sommer når det har vært varmt, men nå begynner det jo å bli kjøligere. Kjenner han er kald på hele seg når han våkner for mat om natten. Sånne poser som man legger barna i for at de ikke skal snu seg er de varme også? Og vet noen hvor jeg kan kjøpe/bestille på nett?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 vet ikke om nettbutikker. Men hvorfor ikke kjøpe på vanlig babyforetning?
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jo gjerne det. Men lurte på om de var litt varme og, eller er de helt tynne?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 vel, min er kjøpt på babycomfort, og den er tykk og god. den har flanell innside. Hun har bare den og bleie, og ett par sokker+body på kalde dager. Dyna sparkes av fort her oxo.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 selges på jysk til 25 kr....var kjempeflotte......både i rosa, blå og hvite med olebrum trykk
Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Det var billig ja. Er de litt varme, eller er det bare sånne tynne?
Eflisabeth Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 de selger de på sparkjøp!!! for bare 99 kr! det går ann å kjøpe på sparkjop.no vis du ikke bor en plass der sparkjøp er nærme!!! jeg har en slik og den er kjek... passelig tykkelse på den! skal du kjøpe andre plasser så må du nok opp i et par hundrelapper?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 mellomtynne..verken veldig tynn eller veldig tykke
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Jeg har en som jeg kjøpte på nettbutikken til GOING. Super pose i ullfleece. Kjøpte også en tjukkere til å ha i vinter.. Har brukt den i noen netter nå og er superfornøyd.. Når det er ull i posen, så våkner ikke ungen av at den er våt og kald om han skulle ha et uhell... ANBEFALES!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå