♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 den lille spiren satt? BORTSETT fra ha sex da selvfølgelig... Var det noe spesiellt dere spiste måneden før? Yoga? Balett? Farget håret? Eller som meg, tok Cortisonsprøyte for allergi måneden før, og så på PrisonBreak, så tankene var IKKE på baby i det hele tatt, hehe... Bare moro å vite:)
haater husarbeid Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Planla min søsters bryllup...... hadde ikke tanker for babylaging, men det var da spiren satt..... oppdaget det samme dagen som min søster giftet seg......
Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 vel jeg kjøpte resept på p-piller uken før jeg fant ut jeg var gravid ! og bli gravid var ikke noe jeg eller samboer planlagte i det hele tatt og derfor ville jeg begynne på pillen... tok faktisk angrepillen også 1måned før ca huske jeg, men spiren min satt tydeligvis som et skudd uansett:-) hehe vi er veldig glad for det nå da og gleder oss utolig masse.:-)
Skrømti Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Jeg gjorde noe så spennende som å ta Pergotime.
Mai24 Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Det var midt i verste julerushet i butikken, så jeg jobbet masse! Baby er planlagt da, så tankene var jo på når jeg kom hjem, men rakk ikke i løpet av dagen
Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Handlet julegaver og jobbet som en GAL. Julebord sesong og vi hadde manko på folk, ingen daglig leder og stappa sjappe nesten hele uka... Og eneste måten man var sikker på å få giret ned de 400 hakkene etter en kveld i baren var sex og så sove:) hehe
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 jeg var på utredning...og bare skulle skjekke at alt var greit.. den mnd skulle jeg slappe av og ikke stresse med å bli gravid(men da hadde jg eggløsning og det klaffet) spiste masse blomkål og brokkoli suppe hadde dilla tror jeg
Vikki ;o) Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Kjøpte hus, pusset opp gammel leilighet, solgte den, og flyttet inn i nytt hus......... Alt dette på to måneder!!!! Kan garantere deg at jeg ikke gikk i baby tanker iallefall ;o) Så etter to uker i nytt hus, ble vår skjønne lille gutt laget, etter at jeg hadde mistet p-pillene i flyttelasset.... Men siden vi hadde fått drømmehjemmet våres, var gutten hjertelig velkommen!!!!!!!!!! Det var vår historie )
sajam Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 De to siste ukene før jeg ble gravid var jeg innlagt på Drammen sykehus med minstemann i huset og sverget på at jeg skulle i hvertfall vente i to år til før vi planla nr tre! Men, men, ting går sjelden etter planene her i huset. Dette blir vårt tredje barn på tre år, hvor alle er blitt til med prevansjon. Like velkommene er de uansett ) Spise masse julemat rundt de tidene )
mor til prins Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 vi flyttet inn i nytt hus og ville være forsiktige så jeg ikke ble gravid for vi ønsket oss et vårbarn. hadde faktisk bare ubeskyttet sex et par ganger hele den mnd. da satt den i sikringsboksen kan du si, og det er det beste som har hendt oss.
*toppris* Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 stresset med eksamenslesing, avsluttet med gor beroende sex;) da satte spiren seg, tiltross for p-pille bruk.
zitapus Skrevet 18. august 2006 #13 Skrevet 18. august 2006 Vi var på bryllupsreise! Så det var ingen som ble så veldig overraska da vi 3 måneder etter fortalte om det lille vidundret som var på vei.
kona til kona har født Skrevet 18. august 2006 #14 Skrevet 18. august 2006 Sparte penger, gikk på pergotime, droppa alkohol, kaffe og annet fy, knaska folat og omega3-tabletter. Julaften blinka det "GRAVID" på CleaBluesticken. Og nå sitter vi bare å venter på at han skal melde sin ankomst.
2010? Skrevet 19. august 2006 #15 Skrevet 19. august 2006 Dette svangerskapet var svært planlagt......, da og da måtte det skje, altså. Fjerna spiral, spiste folat, holdt til på Bli gravid-forumet:-) Jaggu gikk det i boks!
Mia-Lill kom 28.juli Skrevet 19. august 2006 #16 Skrevet 19. august 2006 Jeg trena klassisk og jazzballett helt uvitende om spiren. To uker etter at jeg fikk positiv test opptrådte jeg på scenen i Ibsenhuset (Skien) to kvelder på rad (var forsiktig med hopp og sånn, da) og ingen andre enn mannen min og jeg visste om graviditeten. Jeg var veldig trøtt og gåen i ryggen. Jenta vår var altså ikke planlagt, men nå som hun er 3 uker gammel, er vi såååå glad for å ha fått et sånt herlig bonusbarn!! Har kost meg gjennom hele graviditeten, som forøvrig har vært veldig lett. Artig å lese om hva andre gjorde!! Morsomt innlegg!
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 19. august 2006 #17 Skrevet 19. august 2006 Vi hadde prøvd en stund så jeg hadde litt gitt opp og tenkte faktisk ikke på det i det heletatt i perioden rett før. Var i praksis langt vekk fra min kjære i tiden like før så det hjalp vel på Ble den beste julegaven vi kunne få å teste positivt like før jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå