Gjest Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Vi fikk anbefalt å legge jenten i stuen på dagtid. Vi kjøpte en lekegrind som vi la henne i, og avogtil på sofaen. Men hun sover kun ca.20 min om gangen. I dag sa en barnepleier at hun ville lagt hun i sengen, men med lyset på. Noen som har opplevd at nattesøvnen blir forstyrret av det? Nå ligger hun i sengen på dagtid for første gang og har sovet der snart 2 timer....
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Har aldri forstyrret nattesøvnen her med å legge henne i egen segn på dagen. Har alltid sovet hele natten fordet. )
*Magic* Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 En grunn til at hun sover så kort tid av gangen i lekegrinden/på sofaen kan være at det er for "romslig" der. Babyer liker å ha det litt trangt/tett. Hva med å event. la henne sove i vognen på dagen?
Twig Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 mi har alltid sovet i senga si på dagen, og hun sover hele natten
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Hun søvneksperten som har skrevet Sleepsense anbefaler at alle lurer på dagtid tas i sengen.
krabbetrollet Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Mine barn har stort sett sovet i sengen også på dagtid. Ingen av dem har fått problemer med å skille dag og natt, men sover mye bedre i sengen enn i vogna. Tror de får bedre ro der. Jeg har slått av lyset og tatt ned rullegardina også, men ikke så det blir helt bekmørkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå