Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Hmm..Jeg har en gutt på 6 mnd som jeg ammer.. Han får nå tre faste måltider så kan vel ikke si jeg ammer lenger.. Vi har hatt en del ubeskytta sex og ikke tenkt noe mer over det.. I det siste har jeg hatt innmari mye menssmerter, så jeg har regna med at mensen kommer tilbake, men den kommer jo ikke.. Bare masse mensmurringer.. Hadde for ca en uke siden noe som kunne ligne på en blødning men det var lyserosa og det var rett og slett bortkasta å bruke bind.. Noen som har vært borti noe lignende?? Har tatt en test og den var negativ. (Kanskje jeg testa for tidlig) Håper det er noen der ute som kan svare meg..
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg ville ventet litt, og tatt en ny test. Ikke sikkert du er gravid, men muligheten er jo der siden dere har hatt ubeskyttet sex. Jeg ble gravid når jeg fullammet!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Dytt opp igjen.. Vil gjerne ha fler svar...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 det kan ha vært en festeblødning da, at du er gravid... eller ikke.. ville ha venta noen dager og tatt ny test jeg!
Mammatiltoprinser Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Noen fler??? Lurer veldig.. Hadde ikke gjort oss noe om det er en spire.. men uff er så kjedelig å teste og så er det negativt.. Blir så skuffa da liksom
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Hei! Min gutt er 7mnd og jeg har opplevd akkurat det samme,tenker bare at kroppen jobber seg tilbake etter denne lange tiden uten mens.Mye murrig i ryggen og "vondter" i eggstokkene så tipper mensen kommer snart...dritt! men var jeg deg ville jeg ikke hatt ubeskyttet sex lenger,hvis ikke det er ok med en til så kjapt.
Mammatiltoprinser Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Hi hi. blanda meg inn i tråden din jeg HI, men lurer faktisk litt jeg også.. håper ikke det gjør noe.. får vi kanskje mer respons..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Jeg har det også sånn! Har venta på mensen leeenge nå! Lillegutt er 5mndr. Håper jeg da Men ingen andre tegn foreløpig. Det er jo mye hormoner i bildet her. Men jeg fikk bekkenløsning plutselig igjen etter 3mndr- er det normalt da?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Jeg hadde også tatt en ny test om litt. Jeg hadde det sånn i starten da jeg var gravid (litt lyserosa), men det trenger jo ikke bety at du er det for det! Lykke til =o)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 takker for svar alle sammen.. får bare vente å se.. er mye trøtt og små svimmel også da.. Men det er ikke godt å si hva det er..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #14 Skrevet 19. august 2006 virkelig ingen fler som kan svare...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #15 Skrevet 19. august 2006 jeg hadde menssmerter for en uke sida jeg fullammer han er bare 2.5mndr da.. men jeg var sikekr på at ejg fikk mensensanrt.. var bare litt lyserosa bittelitt.. 2-3dager så ble det ikke mer.. jeg er ikke gravid.. hakke hatt sex heller så der derfor 100%sikker..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. august 2006 #16 Skrevet 19. august 2006 Jeg fikk mensen igjen da lillegutt var 6 mnd, da var det akkurat sånn som du beskriver et par uker eller mer før den kom skikkelig i gang.
Gjest -lilly- Skrevet 20. august 2006 #17 Skrevet 20. august 2006 Høres ut som mensen er i ferd med å komme.....men du kan jo være gravid også. Vent en uke til med å ta en test Hva håper du selv på da? Planer om to tette?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #18 Skrevet 20. august 2006 HI her.. Tja det hadde ikke gjort noe med to tette for å si det sånn.Men er vel ikke så lett å bli gravid igjen når man ammer og ikke kroppen har kommet i gang igjen med mens og sånne ting... Men skjer det så skjer det..Vi vet jo hva som kan skje om man har ubeskytta sex.. Men som sagt er vel ikke så lett siden jeg ammer og ikke mensen har kommet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå