Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 O.K., alle sarte sjeler; styr unna. Men saken er denne: for en stund siden, skulle min 13 mnd. gamle sønn til å "grafse" seg på tissen, da jeg holdt på å skifte en skikkelig guffen bæsjebleie. Uten å tenke, hylte jeg i ren desperasjon "neeei", da jeg overhodet ikke syntes det hadde vært stilig med bæsj smurt rundt omkring. Men det var tydeligvis utrolig morsomt, for nå ser han på meg og ler og prøver å grafse i vei, hver gang jeg skal skifte bæsjebleie. Jeg prøver med div. avledning, men det har null effekt... Har noen noen gode råd til meg? Dette er ikke særlig gøy, og jeg vet ikke helt hva jeg skal stille opp!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Hjelper det ikke å gi ham en interessant ting i hånden mens dere skifter bleien?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Nei, har prøvd alle mulige måter med hyggelig distraksjon, ikke noe slår gleden ved å gjøre meg helt fortvilet. Det er tydeligvis kjempegøy! Dette er et mareritt, og jeg blir skikkelig lei meg.... HI.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Hei. Skjønner godt at det er ekkelt, men det skjønner nok ikke han. Synes sikkert det var artig med reaksjonen din. Så prøv å ignorer han når han gjør det... Og ta et godt grep rundt bena med en hånd, og prøv om du kan bruke "innsiden" av armen og albuen til å styre vekk armene. Det beste hadde sikkert hvert hvis du hadde noen til å hjelpe deg med bæsje bleiene noen dager. Hvis han ikke får noen reaksjon av deg gir han seg sikkert ganske fort. De finner jo alltid på nye innfall i den alderen
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Min gjør også det. jeg prøver å vaske rundt tissefanten først og holde bena hans noenlunde samlet opp slik at han ikke "kommer til" på bæsjen. Når det har vært en stoooor bæsjebleie, så har jeg rett og slett gjort kort prosess og spylt han ned i dusjen. Da er han mer opptatt av vannet. Og plukker ivrig ivei på tissefanten etter at bæsjen er skylt bort. ..vittig hva man egentlig kan diskutere...
Huffi Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Åh, var så godt å se at det er fler enn prinsen min som driver med "fanteri".. Fysj å fei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå