Gå til innhold

Noen som fikk barn under vdg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere det? Tok dere et år pause, eller fikk dere tilrette lagt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde 3 ukers perm før tremin og 6 uker etter. fikk ikke tilrettelangt noe, jeg måtte ta igjen alt da jeg kom tilbake før jul, fikk barn i oktober. så det ble stress, strøyk i gym fordi jeg klarte ikke være med på det de andre gjorde fordi jeg var gravid og hadde problemer med ryggen etterpå. men eter skriftlig klage til rektior fikk jeg karakter likevel. fordi jeg hadde jo vært med i hver eneste gymtime selv om jeg ikke kunne være med på alt de andre gjorde

men hadde veldig bra karakterer det året, de beste ejg noengang har hatt tror jeg, fordi barnet mitt motiverte meg, jeg gikk på skolen for hennes del nå og ikke min egen

Skrevet

Tusen takk for svar!

Men fikk du ikke da 9 uker fravær?

Var babyen hos dagmamma da eller?

Og så kjekt å høre at du fikk så gode karakterer selvom du var vekke i 9 uker og selvom du hadde barn :) Det er bra gjort altså!

Skrevet

Jeg gikk høst-terminen frem til jul, hadde termin 5. januar. Da tok jeg 6 uker, og prøvde å begynne på igjen. Men jeg hadde ingen til å passe småtten, så jeg endte opp som privatist. Dette var skoleåret 2004-2005. Jeg har valgt å ta et år ekstra fri, så jeg begynner på skolen igjen neste høst.

Skrevet

Åja okey, det skal jeg huske.

Skrevet

jeg fikk jenta mi for snart elleve mnd siden, jeg tok 2år fri for å følge opp henne!

Skrevet

Jeg har, to ganger faktisk:P

Første gang tok jeg noen fag, og fri et år med de andre faga..gikk supert.

Denne gangen skal jeg ta fri et år, men ta noen fag som privatist (sist gikk jeg på skolen noen dager i uka mens pappen var hjemme..)

Denne gangen fødte jeg 30 april, og tok eksamen i juni..fikk seøvfølgelig fravær tiden jeg ikke var der, men det blir på en måte "godkjent" fravær..for alle skjønner jo grunnen,,

Skrevet

jo, jeg fikk 9 uker fravær, men søkte om permisjon så det var greit. det er bare å legge ved bevis på at du har barn hvis du skal søke høyere utdanning og de lurer på hvorfor du har høyt fravær ett år.

jeg hadde tanten min som dagmamma dette rået, året etter begynte hun i barnehage.

Skrevet

jeg var gravid siste året på vgs... det gjikk kjempe bra... utenom at jeg hadde en dritt klasseforstander.. så når jeg fikk vitnemålet mitt hadde jeg mer fravær enn jeg skulle.. å han har ikke ordnet opp i det enda! å det er over 1år siden!

jeg fikk barnet etter jeg var ferdig på skolen.. men jeg var så frisk å rask at jeg tror ikke det hadde vert noe problem å gå på skole i tilleg til å ha barn,,

• 1 måned senere...
Skrevet

gikk gravid siste halvdel av 1. året, nå går jeg deltid 2. året, 15 timer i uka.. mamma tar vare på minsten i mens :)

Skrevet

Hadde termin 14 dager etter eksamen 2.året, og fikk babyen min da=)

6 uker etter startet jeg på 3.året, og fullførte det med ikke alt for mye fravær. Og nå studerer jeg på 3.året! Har gått skole hele tiden fra jeg ble gravid, og frem til nå!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja jeg gikk på vgs da jeg fikk barn, det var i mars, gikk på skolen hver dag helt til den dagen jeg fødte, fikk to uker med permisjon etter fødsel + at jeg fikk være hjemme to uker ekstra med lekser og prøver over internett (snill lærer jeg hadde da). To siste mnd tok jeg med sønnen min på skolen. Gikk kjempefint, han sov jo for det meste. Hadde 11 dager fravær hele dette skoleåret (det meste lege og ultralyd). Ellers vil jeg bare si at jeg aldri har gjort det så bra på skolen som jeg gjorde dette året, toppkarakter i alle fag+eksamen....

Nå har jeg et år perm da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...