Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 føler liksom at vi har vokst fra hverandre... uff. vanskelig det her. vi har verdens nydeligste datter på 1på 1 år sammen,,, føler meg bare helt tom hele tiden.... føler ikke at forholdet vårt gir meg noen ting lenger.. uff. ' hjertesukk.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Det er det samme her. Men vi krangler også kjempe mye. Til tider går det veldig greit, men det er fordi jeg lar han gjøre som han vil (han er en skikkelig egoistisk mann). Men så har du tider hvor jeg prøver å sette ned foten og ber han inkludere meg, da er det krangling de få timene han er hjemme. Men alikevel er det mannen jeg valgte å gifte meg med. Jeg visste jo sånn ca hva jeg gikk til, men det er noe som har blitt mye værre enn det var. Tro meg, da hadde jeg valgt en annen mann. Du får sette deg ned å tenke på hva ddu virkelig vil. Hvis dere har vokst fra hverandre og du ikke føler noe for han lenger, så er det jo ikke noe særlig å bli. Ikke for han heller, han fortjener jo å ha en kone som vil være gift. Dere kan jo prøve familierådgivning. Det kan hende det hjelper. (Det hjalp ikke her) Uansett hva du velger, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Det hender at man føler seg sånt inni mellom. Det er bare du som vet den situasjonen du er i så det er ikke lett for andre å komme til en konklusjon. Det jeg tror på er at hver dag er en gave og at jeg fortjener å være glad.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Håper ting ordner seg for deg. Det er ganske kjedelig å føle tom hele tiden........jeg har erfart det selv og da hadde jeg mistet lysten på mye. Jeg pyntet meg nesten aldri, følte meg ikke attraktiv, og ......mistet megselv og da lurte venner og familien om det var noe galt. Men siden jeg var ikke gift med dennen mannen og hadde ikke noe barn var det lettere for meg å gjøre det slutt. Jeg håper at du finner en løsning.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Ja, jeg har gitt opp nå. Mannen min har utviklet seg til å være veldig agressiv og tidvis voldelig. Nå bor jeg på krisesenter, og håper at ting skal ordne seg når jeg får tatt ut separasjon. Er drittlei av å være redd!!!! Er på besøk hos foreldrene mine nå, og benytter anledningen til å cruise litt på nettet. Har savnet det, ja!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Ja jeg skjønner hva du mener...jeg tok dette valget for 1 år siden, og selv om jeg har måttet betale for det, så var det verdt det. Han taklet ikke mitt ønske om separasjon, så jeg ble slått ned foran vår datter på da 1 år....så jeg ble innlagt på sykehus og i ettertid har det vært et helvete, men nå begynner ting å bli bedre. Noen menn har bare sånn temperament og forvandles til noen jævla monster.......
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Uff Skulle ønske de bare kunne godta at det er slutt. Hvorfor vil de være sammen om jenta ikke vil mer?? Skjønner meg ikke alltid på mannfolk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå