lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 med jentegjengen!! skal bli kjempekoselig!! jeg gleder meg... men det får nok ikke tankene mine bort ifra babylaging siden 2 av jentene akkurat har fått barn... de skal ha med de små... og en annen av jentene er gravid.... så det blir nok mye babyprat ja... men det er bare koselig... kanskje det smitter av seg ) jeg skal kose meg med at jeg kan ta litt vin på kvelden... hihi!! kan jo ikke være sur å lei meg fordi at de er så heldige å får barn... må jo stille opp for venninnene mine uansett!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 skrev et innlegg til deg under "til tussa" jeg.. Den debatten om "anonym" klem fra
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 ok.. ikke tussa men sussa... går litt i surr her..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2006 hehe... ja det var en tanke a.... jeg håper det kan jo hende... skal ikke tenke på meg selv... har tante på besøk nå... så ikke noe stress ift om jeg kanskje kan være gravid... så jeg skal bare fokusere på de andre, kose masse med bebisene og så får vi se... ) takk for oppmuntring!! klem!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Krysser fingre for deg jeg. =) Klem
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2006 da drar jeg!! ha en fin helg allesammen! så snakkes vi på mandag klem!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 God tur og god helg!! klem fra
Alba44 Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 God tur & kos deg masse sammen med vennene dine )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 får håpe du får en fin tur.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå