Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Sitter alene nå og ønsker å snakke litt dirty? jeg er jente på 23 år, snakker gjerne dirty med både kvinner og menn ;-) ta kontekt her da vel!!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 hei mann 29 ;-) jeg er våt i fitta mi jeg nå... har så lyst til og ha litt nettsex med deg :-) sitter her me en sildo og koser med klitten :-) jente 23
Het Tyr Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Hei...har du lyst til å ha med en mann til...eller er du fornøyd allerede?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 stakkars damene deres dere menn!! herregud....hvis dere først skal svike dama deres og ha nettsex, så gjør det faen ikke på dinbaby.com Finnes det noe mer patetisk???
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Sukk, er noen som bestandig skal være så moralistiske her inne. Er det noe værre at menn har nettsex enn damer? Hovedinnlegger er jo ei jente, men du nevner bare menn i innlegget ditt. Og om de velger å ha nettsex eller ikke så er det vel ikke noe vi andre behver å bry oss om.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Hva er en sildo? Typisk at når jeg endelig skulle forville meg inn på en sexdebatt, så opplever jeg selvfølgelig at hun kåte dama har dysleksi og jeg forstår ikke et kvekk av hva hun mener:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 For den jenta kan være alenemor og da kan hu ha så mye nettsex som hun hæler.... mange mødre her inne som er alene.. men er det mange alenefedre som ærlig talt sitter på dinbaby.com?? I så fall så skjønner jeg hvorfor de er alene....
Gjest Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Alle kåte jenter har dysleksi. Bli vant til det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Enig!!! Hadde mannen min sitter her inne, så tror jeg hadde mistet all respekt for han!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Så da bør mannen din miste all respekt for deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå