Gå til innhold

underlag i vognen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere under babyene deres i bagvogna???!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sånn gammeldags bagvogn (9år gammel), med stoor plass, og jeg tok meg ikke bryet med å finne noen madrass som kunne passe, jeg bare fant frem 2-3 tjukke tepper/pledd som vi hadde, og brettet de så de passet i vogna. det ble ikke for mykt, men helt perfekt fast "madrass" =) og et lite laken oppå der igjen.

Om vinteren brukte vi kun saueskinnsposen.

Skrevet

lammeskinn ;-)

de gangene jeg har skinnet til vask, bruker jeg et fleecepledd :-)

Skrevet

blir det ikke varmt med lammeskinn på sommeren da??!!!

Skrevet

Har ikke vært for varmt, nei-lammeskinn er varmeregulerende, slik at det ikke blir for varmt om sommeren og ikke for kaldt på vinteren. Har fungert fint!

Skrevet

Vi prøvde med lammeskinn, men lillegutt ble gjennomvåt på ryggen av det... han er veldig varm av seg

Skrevet

Hvis lammeskinn skal være varmeregurelende på sommeren så må babyen ligge i bare bleie. Har den klær på så vil man ikke få den varmeregulrende effekten

Skrevet

Vognmadrass (quinny dreamibag) babyteppe... akkurat nå har lillegutt en dunpose i vognen da :) Kjempe deilig, bare løfte på "dyna" om det blir varmt :) *ekkel vind her de siste dagene* :s

Skrevet

Vi har lammeskinn i vogna - hender at vi bærer både snuppa og lammeskinnet i senga også når det blir kveld, for hun sovner mye bedre på det enn på noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...