La Perla Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Gryterett? Salat? Noen som har noen forslag. Har en bunt med neper i kjøleskapet.
lille mus meg Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Vet ikke hva du kan bruke dem til jeg, men dattera mi elsker å maule(?) dem.
zitapus Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Neper er kjempegode i salat. Kan også raspes og spises som råkost (som gulrot og kålrot), eller bare gnaske dem emellom måltider. Jeg synes hvertfall det er veldig godt. Kan også brukes som pålegg på brød sammen med tomat og forskjellig typer oster eller smørepålegg. Nå fikk jeg lyst på neper jeg.....
hårsår Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Skulle lage kjøttsuppe her om dagen, og da hadde jeg nepe i kjøleskapet som jeg puttet oppi. Det ble veldig populært! Ellers bruker jeg nepen som reddiken: oppå pålegg, i salater, spise bart..
La Perla Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Takk! jeg prøvde meg litt frem - i salat, som råkost og i wok. Det var veldig godt, så kanskje jeg begynne rå kjøpe neper litt oftere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå