Gå til innhold

å pakke til 14 dagers ferie.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på no hun er 6 mnd

16 kjoler

3 shorts

3 drakter/joggiser

5 t shirts

2 sparkedrakter uten ben

2 tynne jakker

6 pysjer

7 par labber

9 bodyer

herregud ble dette litt vel mye eller..klarer ikke å velge blandt kjolene=)

hvordan pakket dere til de små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... 16 kjoler!!!??? Hvordan skal dere rekke å få brukt alle de!? hehe... Men jeg skjønner at det er vanskelig å legge fra seg... Men du får bare ta nnoen. Ta de mest praktiske!

Skrevet

jeg er nesten like gale som deg når jeg pakker, har pleid å ta med litt færre kjoler og pysjer og flere bodyer og masse strømpebukser, ender jo ofte opp i det...

spørs jo selvfølgelig hvor dere skal på ferie da, men om du har vaske muligheter så kan du jo kutte ut litt....

men er kjekt å pakke til snuppa syntes jeg.

Skal snart ut å fly for 7 gangen og hun er 4,5 mnd så er en bereist liten pike eg har, pakker mindre og mindre for hver gang jeg reiser, men første tur hadde jeg med nesten hele garderoben hennes... he he

Skrevet

Hvor skal dere og er det virkelig ikke vaskemuligheter?

Skrevet

Skal til Frankrike og være der i to og en halv måned. Har så vidt begynt å planlegge pakkingen (drar om to uker). Siden det er vaskemaskin dit vi skal, pakker jeg minst mulig - kanskje 4-5 av hvert plagg, men bare 1 eller 2 kjoler tror jeg..Vi kjører bil, så det er i grunnen nok plass. Men jeg selv har reist mye som backpacker, så har lært meg noen tips opp gjennom årene. Av erfaring er det bare noen plagg som likevel blir brukt:) Lykke til med pakkingen da, og god tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...