Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Ved min første fødsel var jeg 2 uker på overtid og fikk beskjed om at livmortappen ikke var moden. Denne gangen sjekket jeg tidligere, har 3 uker igjen, og fikk beskjed om at den nå begynner å bli moden. Er kun 2 cm lang. Noen som vet hva det har å si for terminen?
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Trenger ikke å bety noe - men du slipper kanskje å gå 2 uker på overtid denne gang. Det er mange som går med litt åpning uten at fødselen kommer i gang. Men når du begynner å bli skikkelig lei, så kan du jo sette i gang med kjærringrådene. Gå opp og ned trapper og bratte bakker - i håp om å bli mer moden :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Takk for det, men forrige gang gikk jeg opp og ned trapper i uker før fødselen, tok alle mulig urteteer, fødselspizzaer etc. Gjorde absolutt alt uten å ha sex, så det er nok det eneste som virker! Får prøve det denne gangen som mannen min er i nærheten!!!
Ceci og prinsen. Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg fikk vite i slutten av juli, at limortappen var blitt myk - men går her enda høygravid, termin i morra. Har prøvd mange av kjerringrådene, men ingenting har nyttet så langt, så jeg har gitt opp det der, og lar naturen gå sin gang. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå