Gå til innhold

ang bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på bryllupsweb at min pappa skal ha min svigermor til bords

og svigfar skal ha mamma til bords, og samtidig skal mamma sitte ved siden av min samboer (slik at det blir annen hver mann/dame)

er dette vanlig?

trodde mine foreldre skulle sitte ved siden av hverandre og det samme til mine svigerforeldre?

hvordan satt dere når dere gifta dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fulgte ikke boka så nøye nei, dekte småbord vi da. pappa ved min side, mamma ved siden av han igjen. svigermor ved mannen min sin side og svigerfar ved siden av der igjen. ellers datt datteren vår ved vårt bord pluss ei av brudepikene. forloveren til mannen min, min forlover og hennes mann og vertsfolket satt også ved vårt bord

ellers blanda vi hans familie og min famile og venner på de andre bordene. satte sammen noen som kjente hverandre og noen som ikke kjente hverandre men som hadde noe til felles med de andre.

det ble en veldig ledig og avslappende atmosfære.

Skrevet

ja, det er riktig. Ved siden av deg sitter faren din, ved siden av han skal din svigermor sitte. Ved siden av brudgommen skal din mor sitte og ved siden av henne skal din svigerfar sitte.

altså: svigermor-far-brud-brudgom-mor-svigerfar

Skrevet

Vi har valgt å la foreldrene våre sitte sammen, men med "motsatt sett søsken" etter dem igjen. Alle våre søsken er godt voksne og har ingen behov for å sitte ved foreldre :-)

Dvs:

hans søster - hans nevø (liten tass) - hans svigerinne - hans bror - min mor - min far - meg - brudgommen - hans mor - hans far - min søster - søsters familie.

Ellers har vi plassert venner og andre i litt blanding utover, kjente og ukjente med samme interesser osv. Beste venner først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...