Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Her er det selvfølgelig lov å være anonym! Jeg ble mamma da jeg var 24. Det var tidlig for meg, ingen andre i min vennekrets hadde eller har barn, så jeg føler meg egentlig som en ung mor. Vårt barn var ikke planlagt, men veldig velkomment! Hva med dere andre her inne?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Jeg var 17 da jeg ble gravid og 18 da jenta mi ble født! Det var ikke planlagt, men det beste som kunne skjedd meg Nå var jeg 22(ble 23 to dager etter) når gutten min ble født! Han var planlagt fra min side
pebbels Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Var 20 da jeg fikk nr 1, og hun var planlagt. Nr 4 derimot, som jeg fikk etter fylte 35 var ikke planlagt : )
*gurimallaika* Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg var 27 år når jeg fikk Tobias. Han var på en måte planlagt, men vi skulle vente rundt 6 mnd før jeg skulle bli gravid. For å gjøre en lang historie kort så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid uten behandling av tre leger. Så mens jeg ventet på å starte på hormoner ga jeg eff(..!) i prevensjon for jeg kunne jo ikke bli gravid, men da ble jeg gravid. Så vi klarte det helt på egen hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå