Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er 6mnd og 2 dager og krabbet for første gang idag:)

er så gøy.. men hva er gjennomsnittet på krabbing.. er han ik litt tidlig ute el bare noe jeg tror..? åh dette første året er så fantastisk. så mye som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guten vår begynte å krype fire dagar før han blei 10 mnd. Gjennomsnittsalderen for kryping er 10 mnd, normalområdet frå 8 til 12 mnd.

Skrevet

jenta mi er 10 mnd.hun har nettopp begynt å krabbe,eller d.v.s at hun sitter og drar det ene benet under rompa,og så homper hun bortover.begynner å få ganske stor fart på det nå....

Skrevet

Gutten min var nøyaktig 8 mnd og 1 uke når han begynte å krabbe fremover. (det gikk nemlig kun bakover en liten periode)

Han startet å gå når han var 11 mnd.

:-)

Skrevet

ca 4mnd men no går et unna herer dørstokker og strekker seg etter ting i høyden..er no 6mnd.

Skrevet

Minstejenta krabbet da hun var 7 mnd, mens datteren min på 9,5 mnd fortsatt hverken krabber eller kryper...

Skrevet

litt før han var 6,5 mnd:-D det er nok tidlig ja! morsomt, men slitsomt..hihi

Skrevet

flink da :) Ingen tegn til det her enda, hun er åtte mnd.

Skrevet

Husk at det ikke alltid er en fordel å krabbe eller gå så tidlig som mulig (pga ryggen, dessuten er det "slitsomt" for mor også - poden er jo med ett overalt! Jeg synes personlig det er g"griet" omj fe vneter noen måneder, jeg!). Viktig å ikke presse dem til noe. Men -krabber de, så krabber de - kjempegøy!

eva

Skrevet

ja vet.. han er tidlig.. også er jeg alenemor i tillegg, så her må det nok lekegrind til snart..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...