Gå til innhold

Hvordan få nye venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lett å få nye venner i voksen alder. Hvordan gå fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntil for noen år siden flyttet jeg litt rundt og i Norge kan det være litt vanskelig å finne seg nye venner - om sommeren går det som regel lettere. Da er folk mer ute i hagen, går tur, på byen, stranden etc.

For å få nye venner er min erfaring at man går litt forsiktig til verks med en person man kan tenke seg å bli venn med og er veeeldig tålmodig.

Selv har jeg god erfaring i å starte med en ny hobby, være med i barselgrupper, delta på turer med Turistforeningen. Ha tålmodighet!

Skrevet

Tålmodighet er en dyd. Savner venner nå, gode venner å betro seg til. Vet det tar tid å utvikle gode, trygge vennskap. Det er litt leit, føler i blant at jeg har dårlig tid. Kanskje jeg kan bli for intens.....

• 2 uker senere...
Skrevet

En god idé kan være å bli med på forumtreff. :) På Pratekompaniet.com avtaler de treff rett som det er, det er bare å slenge seg med. Er flere der som har funnet både venner og kjærester.

Lykke til! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

hei

ja det er slett ikke lett å få venner i voksen alder...særlig da de fleste har gode venner allerede...

jeg har mange gode barndomsvenninner der jeg kommer fra...og jeg vurderer faktisk å flytte tilbake dit...pga vennskapet betyr så mye for meg...men samtidig så har jeg jo lyst å trives og bli boende her og da...

jeg har kommet litt i gang...dvs jeg er en del ute på barnepark og dib treff....hjelper jo det...men tar nok tid før det blir noe nærmere vennskap...

Skrevet

Jeg har svart på noen innlegg før og vil også gjerne ha noen nye venner, men har faktisk ikke fått svar!! Så det første budet blir ihverfall å svare om noen svarer deg om du forstår hva jeg mener.....

Syns det er litt trist når noen spør etter nye venner og så svarer de ikke en gang..:-(

Skrevet

Kan du lage deg profil så får du kanskje post?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...