Gå til innhold

Kan du anbefale en sjampo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyline er visst gode på solkrem, men er de like gode på sjampo, tro? Har til nå brukt Wella, men ser at den inneholder parabener. Derfor spør jeg deg; kan du anbefale meg en barnesjampo som ikke er helsefarlig? Fint om du skriver hva den koster og hvor du kjøper den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårologi har en barneshampo som er mild å fin. Den er kjøpt på salong og koster vel 100 lappen.kjempegod.

KMS har og en shampo som ikke akkurat er en barneshampo,men den er kjempemild og kan fint brukes til barn(anbefales til barn på salongen) Den heter Everyday shampo. og koster ca 150 kr.

Sverger til de to. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har brukt Babyline i 3,5 år og den er super! Løp og kjøp. Nå får du også kjøpt den på Sparkjøp i noen byer.

Skrevet

Takk for svar! Jeg kjøpte Babyline i dag og håper den er bra, må prøves i morgen. Prisen er det iallfall ingenting å si på og den inneholder ingen parabener!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg kjøper Paul MItchell kids shampoo " baby dont cry" den kjøper jeg på nettsiden lookfantastic.com, der er den mye billigere enn hos frisør i norge. Den er mild og barna svir ikke i øynene av den.

Skrevet

Vi har brukt sjampoen en stund nå og er fremdeles fornøyde, dvs guttungen savner jordbærlukta som den forrige sjampoen hadde, men det får heller være! Er også fornøyd med badesåpa fra Babyline.

Skrevet

Babyline sin shampo er testet av Grønn hverdag og inneholder ingen helsefarlige stoffer. Vi har brukt den lenge og er kjempefornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...