Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hva har dere opplevd som det mest utfordrende når det gjelder graviditeten/ fødselen? Og det mest positive?
vinterpappa Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Det mest utfordrende har kanskje vært å kjenne til de enorme forandringene som skjer i livene våre, og vite at jeg ikke kan gjøre noe med det. Valget er allerede tatt. Vi menn går også å venter i 9 mnd, og den ventetiden er lang. Og det er mye som skal gjøres klart på den tiden. Det mest positive må være at jeg kjenner meg klar for dette. Følelsen av at dette er noe jeg kan mestre sammen med kona.
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Heisann. Det som er mest utfordrende som jeg syntes og synes (har en sønn på 15mnd og venter en til i februar) er ventetiden. Noen kvinner får kanskje ganske storre humørsvingninger men det er ikke noe og bry seg om. Det er jo så klart en del ting som skal tilrettelegges med klær seng osv endre livet ganske mye med andre ord. Økonomien kan jo være hard, men som regel har vel di fleste noen snille besteforeldre og foreldre som gleder seg like mye som hjelper til hvis det er nødvendig. Fødselen er ikke noe og grue seg til. Så klart er det ikke så gøy og bare "kunne" stå der og se hvor vondt din kjære har det, men det som hjelper mest er at du bare er der. Etter på er alt bare fryd og gammen. Den beste følelsen du kan få, når det går opp for deg. Det er fryktelig kjedli og ligge på sykehuset og vente på å kunne dra hjem, der blir tiden lang! Men gled deg!
sid74 Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg ble far den 28 juni og rollen som far takler jeg veldig bra. Har veldig mye å si på at vår datter er utrolig snill og rolig.Hun er bare et eksemplar på hvor snill en baby kan være. Hadde vi fått kolik så tror jeg det ville vært anderledes, Når det er sagt så vil jeg påstå at det mest utfordrene jeg har opplevd i mitt liv var å se min samboer under fødselen. FY FAEN det var ikke kult. Jeg var ikke forberedt på at det skulle være så ille!!! Jeg trodde kvinnene fikk rier så inn på sykehuset å føde. Nei Det var helt siinsykt å se samboeren min i de utrolig smertene hun hadde. Vi holdt på i 38 timer som endte med keisersnitt. Så neste gang skal jeg være mer forberedt på selve fødselen. Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå