Gå til innhold

Tenk om jeg ikke er gravid allikevel!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For snart 3 uker siden tok jeg en graviditetstest siden mensen ikke hadde dukket opp. Til min store overraskelse var den positiv!! Hurra!! Etter et par dager tok jeg en til som også var positiv og senere tok jeg to til med samme resultat. Tilsammen 4 tester!! Ringte legen min for å få time for å få det bekreftet. Det var dessverre litt ventetid og jeg skal ikke dit før om en uke. Saken er at jeg fortsatt er redd for at jeg ikke er gravid allikevel. Jeg har vært trøtt og sliten, ømme bryster og litt uggen. Vet dette høres skikkelig teit ut, men det kan vel ikke være innbildning? Jeg er vel gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. Gratulerer :) Du er helt sikkert gravid!!! Jeg er 5+4 uker nå, og føler meg ikke gravid i det hele tatt, men fem tester er tatt og alle positive, så jeg er jo det! Før magen begynner å vise og du får høre hjertelyden slå, så er det veldig forståelig at man ikke "føler" seg gravid. Jeg har ingen symptomer nå, og hadde heller ikke med førstemann, men jeg slapper av for det... Ta det med ro og bare nyt det... Før du vet ord av det så er magen på plass og du føler deg riktig så gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Det høres ikke teit ut i det hele tatt.Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv.Tatt fire tester jeg også,og alle positiv.Men jeg greier liksom ikke å glede meg helt,før legen har bekreftet det..Jeg tror helt sikkert at du er gravid ja..Lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

 

 

Du er nok gravid skjønner du!!!

Jeg har liten tro på at 4 tester som sier det samme tar feil!

 

Lykke til vennen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har svart. Dette er ukjent for meg, og det er godt å høre fra noen andre som er i samme situasjon :-)

 

Lykke til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...