Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeg er gift og både mannen min og jeg har jo lyst på egne barn en dag. Har man ikke barn så går man jo ofte og gleder seg/tenker på det og til og med planlegger litt. Men jeg har funnet ut at de gode tankene fort blir borte hvis jeg går i gjennom et kjøpesenter og det plutselig går et skingrende SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK eller VRÆÆÆÆÆÆÆÆL i gjennom veggene så det dundrer i øregangene. Er fullstendig klar over at det å oppdra barn ikke er en dans på roser, men det er jo forskjell på å trasse med mamma og pappa og disse øredøvende skrikene som noen barn kommer med. Jeg reagerer med å snu meg og se om noe galt har skjedd. Men vanligvis er det kun en is eller noe som er årsaken. jeg vet at barn alltid har vært trassende, men er temmelig sikker på at kjøpesenterne var et roligere sted når jeg var liten. Jeg har som sagt ikke barn og har ikke noe jeg skulle ha sagt, men nettopp som barnløs blir jeg litt skremt av sånt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå