Gå til innhold

ingen av delene

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bestemt oss for å ikke døpe barnet og har vurdert navnefest. men for å være helt ærlig kunne jeg tenkt meg å ikke gjort noen av delene. er det dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha "privat" navnefest, da vel!

Les svarene på innlegget om "egenkomponert navnefest", så finner du en del god argumentasjon for "privat" navnefest der.

Skrevet

Vi skal heller ikke ha noen av delene, men vi tenkte "å ta litt i" på ettårsdagen, slik at vi får feiret barnet vårt sammen med hele familien samtidig!

Skrevet

Vi skal heller ikke ha noe!

Jeg hadde verken navnefest eller dåp når jeg ble født og jeg hadde sikkert ikke husket noe av det om jeg hadde hatt det eller ;)

Skrevet

Synes ikke det er dumt. Jeg skal heller ikke døpe barnet mitt, eller holde en navnfest. Det er fint med tradisjoner, og jeg forstår at mange har behov for en markering selv om de ikke ønsker å døpe barnet sitt i kirken. Men dette er noe hver og en må finne ut for seg selv. Jeg føler ikke at jeg har behov for en markering med en navnfest, skal i stede ha en privat fest her hjemme med venner og familie.

Skrevet

Vi skal heller ikke ha dåp eller navnefest, men skal ha en feiring på 6 mnds dagen hennes, en hyggelig middag med de nærmeste. Kommer til å skrive i invitasjonene at det ikke skal være noen gaver, da hun har fått så utrolig mye allerede-men at det er en flott gave i seg selv om de har lyst til å komme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...