Gå til innhold

Hvor ofte har du en dag bare hvor du prioriterer deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på det; om dere er flinke til å bruke tid og penger på dere selv? Da mener jeg for eks treffe venner, ut og spise, ta hudpleie, frisør, trening, utekveld på byen osv(UTEN UNGER).

Jeg gjør det ikke så ofte, lurer på om jeg burde unne meg oftere...men får så dårlig samvittighet hvis det blir ofte...men samtidig vet jeg jo at jeg trenger det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaalt for sjeldent

Skrevet

altfor sjelden, men prøver og ta noen venninneturer på byen og sånn da.. man trenger det inni mellom:)

Skrevet

Tror jeg er ganske flink til det. Føler for å unne meg litt innimellom. Bruker både tid på trening, klær,frisøe,osv. Tror ikke det går ut over hverken min mann eller barn. Det eneste det går litt utover er vask av hus, men det stikker jo ikke av. Må pleie meg selv litt for å være fornøyd. Og det virker jo positivt inn på de jeg bor i lag med. Hva er grunnen til at dere ikke unner dere noe? Livet er ikke slutt selv om dere fikk barn. Det viktigste for barn er tross alt kjærlighet og omsorg.

Skrevet

jeg har vel aldri en hel dag, men gjør litt innimellom, feks tar litt sol etter snupp har lagt seg, tar meg god tid i dusjen på søndager (det er den dagen jeg har "sove-lenge-dag" - gubben har lørdagen), slenger meg i badekaret med skrubb av og til før leggetid, drar på venninnebesøk et par-tre kvelder i mnd. alene ute med gubben har vi vel vært tre ganger siden fødsel for 16mnd siden, en av gangene med snupp lånt bort på overnatting.

hadde ikke klart meg uten sånne smådrypp - viktig å føle seg vel selv også, hvis det betyr noe for en :o)

Skrevet

en hel dag alene?? har jeg ikke hatt på 1 år 1 mnd og 7 dager... :-) ellers er jeg vel egentlig ikke så flink til å gjøre ting alene, men har hatt ett par turer ut bare mannen og jeg.. :-)

Skrevet

Med nr 2 var jeg kjempe flink. fra vi kom fra barsel hadde jeg 1 time hver dag som jeg dro og handla eller tok sol ol.. kort kafe tur. Så tok pappaen seg av henne. bare ringte om hun våknet (sov som oftes hele tiden mens jeg var borte). Så var jeg hjemme på 5 min. Men noe lengere tid ble det ikke med det første. Først da hun var 8 mnd kunne jeg dra ut.

Nå er minste jenta 6 uker men har ikke vært borte mange gangene. bor langt unna sentrum og vi har vært på ferie 4 av ukene nesten...

De som har lite tid for seg selv, Bruk pappaen om du har mulighet. Han har godt av å være alene med barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...