Gå til innhold

Huff huff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter me dette med jul eg. Har en gut på 8år. og faren til han har ikkje vore inne i livet has på mange år. Har ikkje vist interesse for han. Begynte først for ca 1 år siden å vise interesse. Og no begynner han å snakke om jul. Hekje so veldi stor lyst til å sleppe gutungen på julaftan heilt enda. Er litt usikker på faren enda om de kjem til å holde sej oppe me interessa for sonen sin. Har hatt han på julaftan sjøl i alle år. He litt lyst til å foreslå for han at han kan få han på 1 juledag og ha ei lita julefeiring da fram til eg er sikker på kor eg har faren. Er eg heilt urimeig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er absolutt ikke urimelig.. Jeg husker selv første julen jeg feiret med Odd(pappa).. Jeg likte meg ikke for alt var helt nytt.. kjente ikke folka så altfor godt(var der kansje en helg annenhver mnd) La barne bli skikkeli trygg på faren(og du) før du lar sønnen din være der.. Den første å eneste gangen jeg feriet jul med Odd var jeg helt ifra meg, alt var forandret(hadde ikke samme "rutinene" som jeg var vant til hjemme.. Jeg sluttet å spise julemat.. Først nå etter 13 har jeg begynt å spise litt julemat.. Kan du ikke heller spør faren om han vil feire første jul med dere? Om dere har et godt forhold da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...