Gå til innhold

Smyger meg inn her jeg...


♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

Jeg fikk GRAVID på testen min i går. Den tredje på under ett år! De to andre gangene gikk det ikke så bra, så nå håper jeg at alle gode ting er tre!

 

Er det forresten normalt å kjenne press mot eggstokkene/ livmoren når man er 4- 5 uker på vei? Leste at man kan kjenne det når morkaken tar over produksjonen....er bare litt engstelig!

 

Jeg må bare slutte å bekymre meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ACH79! Deg kjenner jeg jo hvertfall igjen fra bli gravid sidene. Gratulerer masse med spiren! Denne gangen krysser vi alt for at det skal gå bra for deg (og alle andre i april-gjengen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ACH79!

 

Gratulerer! Utrolig koselig at flere fra Bli Gravid kommer inn i aprilklubben!

 

Jeg kjente "presset" flere dager før ikm, så jeg tror det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, du er i samme klubb som meg:).

 

Jeg har kjent presset i samme tid som deg, så regner med at det er normalt. Får håpe at alle gode ting er tre for dere da ja. Hvor langt var dere på vei de to tidligere gangene før det gikk galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit :-) Og tvi tvi denne gang!

Det er visst ganske vanlig å kjenne trykk og press. Jeg har kjent det nesten helt fra start, litt på og av, og kanskje mest når jeg stresser på jobb.

Det er lettere sagt enn gjort - det å ikke bekymre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse med spiren og velkommen hit :o) Eg hadde ein ma i januar og merka at eg er litt meir nervøs denne gangen, krysser fingrane for at det går bra med oss alle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...