Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeg har en sønn på 4.5 mnd. Han bruker smokk når han skal sove. Men de siste 2 ukene har han våknet ca 3 -4 ganger om natta. Jeg putter den inn igjen og han sovner igjen. Nå syns jeg det blir slitsomt, og vurderer å slutte med smokk. HVORDAN sluttet du med smokken til barnet ditt? Jeg trenger sårt et råd. Han spiser grøt før han legger seg og ligger på sitt eget rom.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Gikk gjennom 2 kvelder med litt sutring her,min gutt våknet også om natta når han mistet smokken. Så bestemte meg for at han bare skal ha den på dagtid. Nå sover han mye bedre,9 timer i strekk hver natt. Er 3mnd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hvis du ikke vil han skal ha smokk på natta så la være å gi han den da
Gjest Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Ahaaaa - dagtid er jo kanskje enda bedref. Han har ikke store sugebehovet, men liker smokken når han skal sove. Lurer nesten på om jeg også skal prøve det. Jeg er takknemlig for svar!!:-)
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Kjære Anonym! Det er klart. Jeg er ikke født i går! Hvis du kan lese norsk spurte jeg om HVORDAN jeg skal slutte:-) Værre er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå