*surrehue* Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hei dere som har vært i mange brylluper. Skal spille masse forskjellig musikk til dansen, har ipoden propp full nå. Selvfølgelig en del tradisjonell musikk til foreldregenerasjonen, men har dere inntrykk av at også de liker disco, det vil si 80-90-talls musikken?? Jeg er så redd for at de skal sitte og riste på hodet fordi det ikke er noe å "danse" til..
nitro circus Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Spille fra i-poden?? Da synes jeg man kan ha alt... Noe for enhver smak. Men det blir nå mere liv i ekte musikk da...
anaina Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Vi skal også spille fra iPod. Vi vil ha originalversjoner av musikken vi liker, ikke svette dansebandcovere av midt-på-treet-musikk. Det syns jeg er så flaut at jeg mangler ord. Vi sørger for at det er musikk foreldregenerasjonen, men vi vil ikke at vår generasjon skal sitte og gjespe, heller. Sist jeg var i bryllup stod en gammelonkel og rocket til Nirvana, mens brudgommens foreldre svingte seg til Duran Duran, så jeg tor at hvis det ikke BARE spilles ny musikk, så kommer de i siget og danser som bare det
nitro circus Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Høres fornuftig ut.... Blir flau av sånn coverband jeg også, da skal de være gode om jeg ikke blir det..
Cat.68 Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Åhh, ja da ) Vi brente musikk selv og hadde 3 cd med blandet musikk. Den litt eldre generasjonen svingte seg like mye til disco låtene som til Vikingarna ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå