Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Vært på 5 mnd kontroll i dag. Fått ny dose sprøyter, den ene ikke vond i det hele tatt (flinke jenta mi!!) og den andre svei noe fryktelig!! (dakkars..). Vekt: 7330 g, lengde: 67 cm og hodeomkrets: 43,1 cm. Føler gjennomsnittet på alle kurver - jeg har et mønsterbarn! Hehe ) Får masse lovord om hvor oppvakt og nysgjerrig hun er. Veldig blid, har gode bevegelser i kroppen. Kjempekos å få høre sånt! Blir kjempeglad jeg! .......også sier HS at hun er aldeles nydelig, kjempesøt og såååå god! hihi...og morshjertet tar ALT til seg ;o)
Belit fikk gutt 21.10.05 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Deilig å få sine misstanker bekreftet! At barnet sitt er perfekt!
MorTilPrinsesseOgLitenSpire Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Jeg har også et mønsterbarn! Deilig, ikke sant?:-) Dessuten sover hun fra 19-07:-) Skryte, skryte...:-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Min er også et mønsterbarn. Hun har sovet siden hun var 5 uker på eget rom og sover hele natten. Har vært våken to ganger men sovnet igjen selv. Hun er snart 1 år.!! Gråter lite, er alltid blid, selv når tennene kommer. Spiser all mat, og drikke både vann og melk av glass... Gud så perfekt!! Nesten så jeg ikke tør å få flere barn i frykt for hva som kommer neste gang...
*ale* Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Hehehe.. Hadde et.... hva er det motsatte av mønsterbarn??? sist. Prematur, syk, kolikk, forsinka utviklig, gråt i to år mer eller mindre, magetrøbbel, tanntrøbbel... U name it!!!! Men nå la vi inn bestilling på mønsterbarn og fikk det pinadø også!!! deilig:=)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 herregud.... HS sier at alle barn er nydelige selvom de er stygge... Det vet vi da alle... heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå