Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeg skal være forlover for ei venninne, og må jo da selvfølgelig holde utdrikningslag... Hun gifter seg om en måned, og jeg skal holde utdrikningslaget om 1 1/2 uke... Og jeg sliter!!! Jeg har ikke så god kontakt med ho, ho har flytta langt vekk... Og vi er sklidd fra hverandre når det gjelder det meste... Så jeg kjenner ikke de folka som kommer... Hva gjør jeg? Jeg har klart å lure ho opp hit, den helga.. Men ellers aner jeg ikke... Tenkte litt på å ha alle gjestene hos meg når hun kommer... Da blir hun sikkert overraska, i og med at hun tror hun skal i overraskelsesbursdag til en felles bekjent... Og så tenkte jeg at vi kunne dra til byen og drite ho ut litt.. Men aner ikke hva... Hun er ei sånn stille og sjenert jente som ikke vil ha noe oppstyr... Og så etter det tenkte jeg at vi kunne dra hjem til meg, spise noe mat og drikke litt, og så dra på byen.. Hva syns dere?? Trenger sårt noen forslag... Klokka er det vanlig å begynne? Vet jeg er seint ute, men har virkleig prøvd å få til noe.. Men har ikke fått svar fra alle inviterte ennå.. Enda det er flere uker siden jeg begynt eå ringe rundt...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 For det første så måååå du få i orden at alle kommer. Ring og PLAG de, rett og slett. Må mase litt...... :-) Hvor skal hun bo? Du henter henne om morgenen i 11 tiden. Finn litt KULE klær til henne, slik at hun peker seg ut. Gjeren en TIARA på hodet (slik billig H&M eller noe.....) Så kan hun få en ansiktsbehandling mens dere andre venter på en cafe og småplanlegger litt..... ansiktsbehandling varer ofte i 1,5 timer. Dette er deilig og supert. Så må dere spise. Da har dere reservert et bord på en cafe og så spiser dere og prater og koser dere. Noen tar kanskje en øl. Da er klokka ca. 15 når dere er ferdig med det. Så kan dere spille inn sang i studio. Mange småstudioer som driver med det...gøy! da er sikkert klokka blitt 17. Så må dere spise igjen. Opp til deg........ kanskje du har tid til å lage en video der du spør alle gamle kjente om hva de synes om at x skal gifte seg...litt sånn tullgreier. Kanskje du klarer å spørre en kjedis også, selv om han ikke kjenner henne kan han sikkert si noe.Ta med deg videokamera og ring rundt til gamle kjente og ukjente om du kan filme de litt. GARANTER SUKSESS. Dette er er KJEMPEMORSOMT. Dere har kjøpt inn til mat og drikke... så sitter dere der, ser video. drikker , spiser litt og så kanskje en tur på byn siden det er lenge siden hun har vært "hjemme".
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Jeg syns ikke du skal legge opp til "utdriting" jeg. Det høres ut som din venninne ikke liker oppstyr og er litt sjenert, og kanskje heller vil sette pris på mange koselige ting. Syns "to vil bli fler" hadde mange gode forslag. Jeg er absolutt ikke sjenert..........men har helt totalt angst for å bli "dritet" ut i mitt utdrikkingslag- jeg vil heller ha en koselig middag med mye artige påfunn av og fra mine venninner.......Syns "utdriting" er avlegs, og syns også gutta er mye flinkere til å finne på alrighte ting enn jenter (ihvertfall de jeg kjenner :-))
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 ka me ein dag på spa då, der alle får vert i lag og kost seg.. treng ikkje nødvendigvis å drite ut folk i ett utdrikkingslag.....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Hei, jeg skrev innlegget over. Dette er da absolutt ikke et utdritingslag. Er koselig med gode veninner som samles. Er heller ikke for at noen skal stå i kondomdrakt og selge kondomboller...blir for dumt synes jeg. Men et hyggelig utdrikningslag, gjerne litt alkohol, anisktsbehandling, synge litt i studie(alle), og god mat. GØY Noe "ekstra" bør det jo være i et utdrikningslag i tillegg til "kun" å møtes......
Lille jente Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Jeg og mine venniner holdt utdrikningslag for vår vennine i juli. Hun bor i London så vi arrangerte at hun kom til Oslo der to av venninene bor, vi møtte henne på Gardemoen og hun ble ført rundt der med bind for øynene. Vi satt oss ned ved en gate til Bergen (der hun kommer fra), satt der i 20 minutter så gikk vi videre. Endte opp i Tallinn, Estland. Uten at hun skjønte noen ting. Der hadde vi klar limousin som hentet oss, bodde i kjempe fin leilighet og spiste godt og gikk på byn. Vi hadde det kjempe gøyt. Kostet ikke oss mer enn 2000,- per person (vi var 4 stk inkl. bruden) Men det er jo litt seint å gjøre sånt. Jeg selv ville likt å få en bahandling av et slag, massasje eller lignende, men det er ikke så lurt å ta ansiktsbehandlig, da hun får knepet kviser og renset hele huden ser hun ut som hun nettopp har stått opp etterpå. Ikke så kjekt. Med massasje derimot får hun slappet godt av. Sett henne i en trafikkert rundkjøring og gi henne en 6 pk med øl og lag en plakat til henne der det står: Fløyt og jeg tar meg en støyt! Da kommer hun garantert til å bli gøy før dere går i studio eller hva dere nå finner på.... Lykke til!
shannabais Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Hei! Jeg var kjempe fornøyd med mitt lag, som var i fjor. Dagen begynte med at jeg blr hentet i en brannbil og ble kjørt hjem til ei venninde av meg hvor alle ventet på meg med champange og en god frokost. Det hele begynte kl 10.00. Etter frokost fikk jeg en gave hver av jebtene, ganske rare og tullete gaver, som jeg fikk vite at jeg skulle få bruk for seinere på dagen. Etter frokost tok de meg med til et platedtudio, hvor jeg måtte synge inn sangen min som jeg hadde skrevet til mannen min som jeg skulle synge i bryllupet. Jentene koset på refrenget, og det var utrolig kult! Hver av jentene og jeg fikk en cd hver. Etter dette dro vi videre til et kjøpesenter, og der hadde de rigget klart til en auksjon som jeg skulle holde, og det jeg skulle auksjonere bort, var selvsagt de rare tingene jeg hadde fått av jentene. Jeg fikk inn 400,- og fikk lov til å kjøpe meg klær som jeg skulle ha på meg seinere på kvelden på evt bytur.(jeg var nemlig utkledd i miniskjørt, nettingstrømper osv fra morgenen av). Etter dette dro vi på Mc.Donnalds, hvor jeg tidligere hadde jobbet som ungdom, og der måtte jeg lage mitt eget måltid. Jentene kjøpte mat selv. Vi spiste der, og så bar det videre til en strand hvor vi slappet av litt og koste oss. Så ver det på tide med lazerworld. Det var utrolig kult. Alle jentene var med, og dette er noe alle bør tenke på å ta med! Skikkelig adrenalinkick!!! Moro. Så bar det videre til hytta til ei av vennindene mine, og der sto typen hennes klar med båt. Jeg skulle da stå på vannski og kjølre ring for aller første gang. Vanskelig med skia, men alikevel skikkelig moro! Så bar det hjem til meg, hvor en god lasagne sto klar som kveldsmat, singstar på tv``n og ellers et riktig så kult jenteforspil. Det var da klart for en god dusj og på med de nye klærne, så var vi klare for bytur. Alle jentene hadde like roas t-skjorter på seg som det sto mitt utdrikkingslag på. EN HELT KNALL DAG, SOM JEG ALDRI KOMMER TIL Å GLEMME! Lykke til!
Gjest Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Jeg hadde en kjempeflott dag i mitt utdrikningslag i fjor. Jeg ble vekket og dratt ut av huset av alle mine venninner om morgenen, kledd på litt kjipe klær, men ikke helt latterige. Deretter dro vi til kafeen til Pappa der jeg fikk mat og gaver fra alle jentene. Jeg fikk en haug med tullegaver og så skulle jeg gjette hva som var fra hvem - det var kjempemorsomt! Jentene hadde virkelig brukt fantasien og mange hadde gått langt tilbake i minner fra barndommen. Deretter fikk jeg aromaterapi mens jentene palnla videre. Turen gikk så til go-kart - sinnsykt moro! Speisielt for en konkurranseperson som meg. Så begynte vi etterhvert å drikke, dro til Frognerparken hvor jeg måtte gjøre masse rare greier. Passer helt sikkert ikke for venninna di hvis hun er litt sjenert. Jeg fins ikke sjenert og jentene dro det ganske langt siden jeg gjør det meste uten å være flau. Spiste lunsj og drakk i parken før dro hjem til forloveren min hvor Mammaen min hadde laget hjemmelaget "take out" til oss. Spiste og drakk før det hele endte med dildoparty og en haug med jenter som tok helt av på bestilling av varer siden de var greit pussa! Jeg fikk varer for 1500,- som jentene bestilte uten at jeg visste hva det var. En knall dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå