Gå til innhold

Når starter man med bringebærbladte eller kapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker igjen før man starter opp med enten teen eller kapslene? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet i uke 33. 3 kapsler morgen og 3 kveld.

Skrevet

Hm.. det er jo snart det, par uker til bare. :-)

Huff, det begynner å gå opp for meg at fødselen nærmer seg..

Skrevet

På te-pakken min står det at man kan drikke fra uke 35, og damen i helsekost-butikken sa det samme både for teen og kapslene..

Kapslene er mye mer konsentrerte og *kan* visst sette i gang rier, så er derfor anbefalt å vente til uke 35.

Skrevet

Jeg startet for noen uker siden. er nesten uke 34. På helsekosten, på pakka og på sider jeg har lest på nettet står det 2 ganger 2 pr dag fra 3mnd før. Sjekk info på feks helseshoppen.

Skrevet

Er jo litt merkelig at det står forskjellig overalt, og at helsekost butikker sier forskjellig..

Er litt forvirrende..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke starte før uke 35 av hun i helsekostbutikken, og at jeg skulle ta 2 morgen og 2 kveld. Pluss fortsette med dem en stund etter fødsel, for de hjelper slik at livmoren trekker seg sammen (uff, dårlig setning, men dere forstår vel...)

Skrevet

Oy! Jeg er førstegangsfødende og har ikke hørt om hverken bringebærbladte eller kapsler! Hvofor bør man ta dette??? Jeg bør vel løpe å kjøpe jeg nå? Er i uke 36...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...