marihon Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Har time på tirsdag og ser fram til å se babyen min på 3D UL:-) Har hørt så mye positivt at en får se babyen mye bedre enn den vanlige UL, MEN jeg har jo og hørt at en ser det bedre etter uke 24. Burde jeg vente? Har noen vært på UL rundt uke 19? Så dere babyen klart? Ser man kjønn på 3D i uke 19?
sissi77 Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 vi skal også på 3d til tirsdag. på nøtterøy.gleder meg voldsomt. er i uke 24 tror jeg.håper jeg er litt lenger..i følge ul-termin skulle befrukningen skjedd 19 mars, men hadde positiv test 20 mars, og det er vel litt tidlig?
Prøver igjen :-) Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hei på deg :-) Jeg var på ultralyd forrige torsdag og var da 19+3. Det var på vanlig ultralyd, ikke 3D, men vi kunne se babyen veldig godt nå. Har vært i uke 12+5 også og da så man ikke så mye. Kunne se alt fra hjerne, hjerte, fingre, nyrer, magesekk med fostervann og alle viktige detaljer.....untatt kjønn!!!!!!!!!! Bebisen min lå med bena i kors og når den spriket med bena hadde h#n hånden foran.....så det er kanskje ikke meningen at vi skal vite om det er gutt eller jente. Jeg mener 100 % at jeg så en liten jente tiss...(hi hi) men siden jordmor ikke så det så mente hun at jeg ikke kunne se det heller. Skal på ny ultralyd på RH den 29 og er da 22+1 så håper at de kan se det da. Er veldig nysjerring, og vil vite kjønn for da er det så mye gøyere å starte med shopping og forberedelser...skjønner? Håper du får se hva slags kjønn bebisen deres har da, og at alt er bra. Masse lykke til :-)
Thea kom 25.11 Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Var på 3d ultralyd da vesla var i uke 18.. så ansiktet o.l... Jo lenger ut i svangerskapet du tar det jo "penere" blir barnet.. Du må huske at den lille er veldig tynn nå så den kan se litt "ekkel" ut.. Vi gjorde det så tidlig pga kjønn... men jeg angrer ikke.. Skulle gjerne hatt bilder fra senere i svangerskapet også men da det koster så mye ble det bare denne ene gangen... Vi hadde en positiv opplevelse, så lykke til og jeg håper deres opplevelse også blir positiv =o)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 jeg skal på 3d til mandan, og er 24 uker på vei.. fikk beskjed at de anbefaler å gjøre det mellom uke 15 og 25. etterdet er ungen så stor at man ikke får hele kroppen på skjermen men bare noen deler av gangen. dems beskjed til meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå