Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Først presentere meg kanskje: "jente" 36 år, bor i Nord-Norge med samboer, ei jente på 15,5 og en gutt på 1,5. Så til problemet: jeg har ikke gitt jenta mi på 15 lov til å drikke alkohol enda, men nå kom det frem at når ho er hos pappan sin så får ho øl der. Han sier at ho får ei øl ved enkelte anledninger og den må ho drikke opp så han ser det! Konfronterte ho med dette i går og da fikk jeg den sure tilbake "når jeg er hos pappa bestemmer han". Ferdig med det... Synes dette er veldig vanskelig, jeg mener ho godt kunne ventet med dette og har sagt meningen min til pappan, men han sier "hvordan var vi selv". Synes ikke dette er noe bra argument. Er litt redd for hvordan dette vil utvikle seg, tror jo kanskje at ho vil prøve seg hjemme også etterhvert. Hva mener dere og drikker deres tenåringer alkohol. Hvordan takle denne situasjonen? Stadig bekymret mamma!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Min datter er b are 13, så det er ikke aktuelt ennå. Men jeg syns det din jentes far gjør er totalt forkastelig. Dessuten er det forbudt!! Du må snakke med pappaen henne som dette, såhan innser alvoret i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå