Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 jenta mi på 10 mnd krabber ikke,hun bare sitter på rompa og homper seg fremover.er det flere som har barn som gjør dette???er litt nydelig da!!!!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Lukas er sånn ca 9,5 mnd,han bare kryper.Jeg bekymrer meg ikke over det:O) Var på 9 mnd kontroll for 2 uker siden,og der var det 1 av 5 barn som krabbet. Tror det er ganske normalt at de ikke krabber i den aldreren,også er det normalt at de også gjør det:O)
Solregn Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Min gutt på 10 mnd åler seg rundt, drar seg bortover med armene.... han sitter støtt når jeg setter han, men klarer ikke sette seg opp selv... tror alt er normalt jeg.. (til en viss grad selvfølgelig)
mamma til brumm&snorkfrøken:-) Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 eldstemann hos meg hadde akkurat lært seg å gå mens hun holdt i bordkanter osv når hun var ti mnd,krabbet når hun var året og gikk mnd etter....!!og som jeg ventet på den krabbinga!!ble helt opphengt-alle andre sine kunne det jo-men hvem sin gikk først? jo det var min.....Så bare slapp av, kos deg-så kommer alt til sin tid!
Ranveig R Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Lillesøstera mi kraup aldri ho. Ho sat på baken og sparka seg framover med eine foten. Du milde for eit tempo ho kom opp i! Guten vår gjer ein slags mellomting han. Han står i krypestilling, men kjem seg framover på eitt kne og ein fot. Av og til med baken nedi og eine foten "krølla" inn under kroppen. Men i det siste han han begynt å krype på begge knærne og. Han er forresten snart 11 mnd, og begynte å krype eit par dagar før han vart 10 mnd. Så lenge ungen kjem seg framover spelet det vel ikkje så stor rolle korleis det skjer )
Ranveig R Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Søstera mi gjekk for øvrig aleine då ho var 12 mnd, så det at ho ikkje kraup nokon gong gjorde ikkje at ho blei forsinka på noko vis i alle fall. Vi andre i søskenflokken kraup vanleg og gjekk ved henholdsvis 18 mnd, 15 mnd og 14 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå