Klompin Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeh er utroolig plaget med halsbrann, og synes at melk funker kjempebra, synes ikke at det gjør vondt verre nei.. MEN sitron!! Det hjelper noe helt sinnsykt! Jeg bruker å kjøpe en flaske me sitron å hive rikelig med det ned i et glass med iskaldt vann. Kjempegodt :-) (Viss halsbrannen er helt uutholdelig, pleier jeg å drikke det rent fra flaska) Håper det hjelper på dere også, prøv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå