tonebf Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 jeg vet jeg vet nå er regningene som lå til forfall betalt så nå skal bilen fylles med bensin :=)
svima hege Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 da blir det shoppig til nye sko og skole sekk til eldstemann
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hvilke banker er det dere har da?Har ikke fått noe jeg,og trodde ikke det kom før i morgen..
Mamsen in tha house Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Ja.. det merkes at det har kommet.. nesten 4000 rett ut av lomma berre for skolebøker og utstyr.. Men heldigvis får jeg utdanningsstønda så dekker det meste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå