Gå til innhold

HAR NOEN AV DERE FÅTT ESTIMERT VEKT I UKE 35+0??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han her sa di veide 2700 i dag,og da er han 8% under...

er ikke det litt mye? selv tror jeg lite på det,for hvor skal den luringen gjemme seg.har jo sååå liten mage for tiden.25cm for en uke siden.

vet man skal ta slike målinger med en klype salt,men har noen andre noe jeg kan sammenligne med? litt morro å se også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 35 i morgen....da skal baby være 2500 gram i følge bøkene de hadde på sykehuset...fikk vite at mi jente ligger 9% under idag...ble litt sjokkert selv..men barnelegen sa at at 15 over normalen til 15 under normalen er helt normalt....så da er hun 2250 gram imorgen....

Skrevet

Jeg husker da jeg var gravid me dattera mi,så var jeg på sykehuset i ca uke 34 og da fikk jeg beskjed om at jeg ville få en STOR baby,får hun va da ca 2900gr i uke 34. Jeg fikk helt panikk.. Da jeg fikk henne, 5dager før termin, var hun 3400..Så jeg ble litt paff da,såg for meg en gigant baby,men det stemte ikke.. :)

Skrevet

ja,men bøkerne sier så forskjellig,og legene med.her sier di 20 under og 20 over er normalt.får vel vente å se hva vekta egentlig blir,hehe.

2700 var enormt mye egentlig,hehe

Skrevet

Hei, min lille ble målt til 1700 i uke 35. Ligger langt under normalen, men de sier han er frisk som en fisk. Jeg går og måler på sykehuset hver uke fordi han er så liten. Har 9 dager igjen til termin og knøttet er nå litt over 2 kg.

Skrevet

Legen tippet mellom 3,8 og 3,9 kg på UL nå i uke 37+0. Blir spennende å se..

Skrevet

He he, mente at hun kom til å være det i uke 40 altså..!!

Skrevet

Hvofor er han så liten monica? Røyker du? jeg var bare 2750 ved termin selv...mamma røykte så de antok at det var derfor...sa de noe til deg om hvor mange prosent han lå under? hva har de sagt til deg hva som er normalt...tenker siden vi skal føde på samme sykehus

Skrevet

heisann,mange svar..takker.fikk dannet meg en liten anelse da.

rekner med han er 3-3,5kg ved termin da...

Skrevet

blir virkelig et lite knøtt det ja.har vært 3 ganger selv nå,og di sa han var så liten.men jeg syns ikke det virker slik på målene nei...

får bare fete seg opp til terminen.her er det fryktelig dårlig matlyst,så jeg rekner med det har skyld for liten vekst.alt ok ellers med min også.takk for svar =0)

Skrevet

Min ble målt da jeg var 34+5 og de tippet en vekt på ca 2300 gram da. De tipper at han blir ca 3000-3300 rundt terminen. Litt under gj, men innnen normalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...