Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Helt ærlig!!! http://store.monsoon.co.uk/catalog/Welcome?catid=3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 gå in på women- bridal-bridal dresses også er det nr 3- minky burnout dress
anaina Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Det er jo ikke en mammakjole, det er en kjole i empire snitt. men dersom man er noen uker på vei og kanskje har en liten bul som ville være plagsom under et korsettliv, så er kanskje empire-snitt mer behagelig? jeg syns kjolen er fin. Og at det er synd at Monsoon ser ut til å være i ferd med å avvikle brudekjoler. Før hadde de så utrolig mange fine!
Maud Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg synes det ser ut som en flott og nokså enkel kjole. Tenker at den passer best dersom man er lang og slank eller at den er et godt alternativt dersom man er noen uker på vei. Kan nok få spørsmål da om man er gravid, så jeg ville ikke valgt den kjolen dersom jeg ikke ville at folk skulle lure på om det var noe på gang.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Jeg synes kjolen var kjempe nydelig. Spesiell, og så var det fint med det blomstermønsteret. Men personlig liker jeg ikke stroppeløse kjoler. Synes liksom det mangler noe. Jeg liker best halterneck kjoler. Eller kjoler som går i en V ned mot brystene. Da får man så fin figur. Kjole nr 1 på denne siden ( Winter Spray Long Silk Dress) var fin i øvre del. Men det kan jo være du er en person som vil være kjempefin i stroppeløs kjole
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 jeg synes den var veldig fin og enkel . litt gøy med noe litt annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå