Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 heisann! jeg trenger et svar på dette. Jeg er en jente på21år, med 1 barn. Og så lenge jeg kan huske har jeg aldri likt å bli befølt på klitoris eller utenpå i det hele tatt. det gjør vondt, og svir. jeg leste nettop i et blad (som jeg ikke finner igjen), at det kan være tegn på noe irritasjoner, infeksjon, sår, betennesle eller noe. at mange kvinner har det og vi kan få en salve eller noe medisin som hjelper mot det. men jeg husker ikke hva det het. .å ha vondt der ødelegger hele seksuallivet våres. Får aldri orgasme, eller noe der, og kan ikke bli tatt på der. Kan noen hjelpe meg litt her? vet det ikk er en kjønnssykdom for det ble teste både før og etter fødsel. mvh
Sukkertøy Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Vet ikke sikkert hva det er, men vet at Canesten brukes mot irritasjon/ sopp i underlivet til påde menn og kvinner.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Tror det er helt normalt! Klitoris er jo veldig sensitiv, og det kan gjøre rett og slett vondt hvis den stimuleres direkte. Jeg svir også, mannen min må varme meg opp skikkelig før han får nærme seg det punktet...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Du må være kåt og motagelig. Jeg syns det gjør vondt om det ikke er vått nok der nede. Prøv med glidekrem. Kaldt, våt og deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå