....Hege 69 Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Noen her som skal ha dessertvin i bryllupet? Har litt lyst til å ha det, men har inntrykk av at det ikke er så veldig vanlig. Lurer derfor på om det er flere som tenker som meg, og evt hvilken vin har dere til hvilken dessert?
Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Vi hadde hvit portvin til desserten, Sandeman white tawny. Den var veldig god og folk var fornøyde med det. Desserten vår var en blanding av friske sommerfrukter, sorbetis og sjokoladebrownies. Noe for enhver smak. Jeg syns det hører med å ha en gen dessertvin, og hvit portvin er absolutt å anbefale!
....Hege 69 Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 Vi skal ha snøfriskparfait med multecoulis. Lagde en kopi av bryllupsmiddagen til Mette-Marit og Håkon da de giftet seg, og syntes det var rågodt! ) Vi skal ikke ha resten av menyen deres.....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Jeg anbefaler en hvit, lett musserende dessertvin. Har du hørt om Saracco Moscato d'asti. Den er kjempegod. Tror den passer. Jobber på polet.
....Hege 69 Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 Takk for tipset! ) Hørte noen som anbefalte Moscatel de Setubal, Har du erfaring med den?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Den hørtes kjent ut, men kommer ikke på den. Skal på jobb imorgen, da kan jeg kikke liit. Synes vin og mat er kjempe spennede.
....Hege 69 Skrevet 16. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2006 Kjempebra! Flott å få litt ekspertisehjelp! Blir uten nett- tilgang fram til søndag, så om du ikke får takk for hjelpen skyldes det ikke uhøflighet ) God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå