Gå til innhold

Skal jeg beholde det..?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Så har vi klart det igjen.. Etter at vi fikk vårt første barn har vi slitt med å finne et prevensjonsmiddel som passer oss begge. Så i det siste har det faktisk blitt mye mindre sex, og vi har brukt kondom. Men så hendte det at vi var litt uforsiktige, 1 gang. Og da ble jeg gravid *sukk*

 

Og nå er jeg virkelig i tvil og jeg vil dette her. Bare å ta ordet "abort" i munnen min så kjenner jeg at det blir helt feil. Er redd for at jeg aldri vil bli fortrolig med at jeg ev har tatt en abort. Men nå hadde vi ikke tenkt oss barn akurattt... Vi har to barn, født i 2001 og 2003. Vi har nye jobber begge to, jeg studerer, vi har et nytt hus som vi har tenkt å gjøre masse med.

 

På en annen side... vi har brukbar økonomi, stort hus, to friske skjønne barn osv .

 

Har vell funnet ut at jeg er ca 5 1/2 uke på vei. Og nå altså veldig i tvil, liker ikke tanken på abort og liker heller ikke tanken på å gå gravid. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det bare du som kan finne ut av..... men som du sier er du redd for abort...tenk dere nøye om, alt ordner seg...

 

Lykke til uansett hva du velger!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nok bare gjøre det som føles rett for deg/dere....

ønsker deg/dere masse lykke til uanset hva dere velger!

 

mange gode klemmer ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :-)

Jeg sitter i samme situasjon som deg. Er nå 6 uker og 4 dg på vei. Har to skjønne gutter. Philip på 41/2 år og lille Daniel på snart 4mnd. Hadde sex en gang etter fødsel og ble gravid igjen med en gang.Et veldig stort sjokk for oss.

 

Vi eller jeg var veldig i tvil om jeg skulle behold dette barne. Har liksom nok med det jeg har,men som du sier ang aboet blir jeg redd.