M m/baby i magen Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 ...men jeg vil gjerne høre deres tanker Hvordan er det med dere som skal gifte dere og er gravide, er dere langt på vei, skal dere stå brud med stor mage? Selv er jeg en sliter som ikke ser for meg noen stor mage på lenge (har prøvd i snart 2 år). Er til utredning nå,men har vel innsett at det ikke blir noe barn på oss. Så bryllupet vårt blir en kjærkommen glede. Men jeg tenker jo at det er håp alikevel...men har ikke lyst til å gifte meg når jeg gravid, i hvertfall ikke synlig gravid. Så har jeg ikke lyst til å gifte meg rett etter jeg evt skulle ha født, er redd jeg blir tjukk og feit (ikke at jeg er så tynn nå, men fornøyd). Så planen er å bruke kondom, sikre perioder (ikke hormoner i hevrtfall) slik at jeg unngår dette. Hva synes dere, ønsker virkelig deres meninger og erfaringer, og ikke minst tips.
MathildeC Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Det er vel ikke et dumt sporsmaal? Jeg har tenkt litt paa det samme, vi skal gifte oss neste aar etter aa ha vaert sammen leeeeeenge, og vi prover samtidig aa bli gravide. Har provd siden jul :-) . Men jeg slapper av med hvor gravid eller ikke jeg blir, for jeg tror festen blir kjempebra uansett og alle ville bare vaere glad paa vaare vegne. Pene blir vi nok den dagen uansett! Det vanskelige er naar jeg skal begynne aa se etter kjole..
....Hege 69 Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Har akkurat de samme tankene selv ) Har prøvd siden februar, men storken viser ingen tegn til å stikke innom ennå i hvert fall.... Vi er enige om at vi ikke ønsker å være gravide eller ammende i bryllupet. Derfor har vi bestemt oss for at skulle det slå an nå frem til oktober, så utsetter vi brylluppet i 3 mnd. Har ingen ting skjedd innen den tid, går vi for fastsatt dato (16/6) og bruker prevensjon frem til brylluppet.
M m/baby i magen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 Takk Jeg tenker å gjøre det på samme måte som deg Hege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå