Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Når dere er rundt om kring, mener jeg. Jeg ha rmerket at om jeg setter lillegutt på en do uten barnesete så er det jo et sjansespill med tanke på hvor mye tiss som kommer oppi doen. (Kommer jo likegjerne rett oppi trusa og buksa. Jeg kler derfor av alt og holder ham over doen. Feil vei, blir det da. Nesa innover. Men dette er jo litt av et styr å ta av alle klærne da. (Og hvor skal man legge de hen? Ikke kuult å stå på sokkelesten inne på en grisete do heller.) Noen som gjør dette annerledes?
Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Når vi er borte og må på do setter jeg han på doet,men må "styre" tissetassen litt.Ellers går det som du sier:)Han liker best å stå å tisse,men godtar at det er annderledes borte:)
Tredje barn på vei Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Lillegutt her sitter på do uten sete. han sitter litt langt inne på doen og skræver litt. hehe hørtes sikkert litt teit ut men dere skjønner kansje hva jeg mener. han tisser aldri utenfor doen da.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Men du må også ta av alle klærne eller? For å få til den skrævingen, men er jeg :-)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 øøøhh..? Jeg setter ham på do, uten "barnesete", sørker for at tissen ikke står rett til væres men sånn noe lunde ned mot potta og så tisser/bæsjer han. Han holder seg fast selv og vi har aldri hatt noen ulykker med det. Jeg ser ikke helt problemet...?
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 han min sitter på do alle steder. og har aldri brukt do-sete. men vi passer alltid på at tissemannen peker godt nedi doen..
mammmamia ** Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Hmmmm... ser ikke problemet jeg heller... Lillegutt sitter på doen og henger litt nedi med rompa mens han holder seg fast selv, jeg får beskjed om å vente utenfor, hehe... Har enda ikke opplevd at han har tisset utenfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå