Kick80 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 21. oktober 2006 Heh... EL-testen ble positiv i dag også... Hmmm... :o/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6777271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #202 Del Skrevet 21. oktober 2006 Så bra med positiv test i dag også!!!! Er bare og kjøre på, da, så mye du klarer. Håper det går bra med deg, og at du ikke har så altfor vondt i disse el-tider.. Det jeg mente var at det ikke er sikkert at du får utslag på blodprøven siden du har el så seint i syklusen....Ikke sikkert at det har noe og si, og det kan godt hende at du får utslag på prøven selv om du hadde el dagen før du tok den, men jeg ville spurt gyn sånn for sikkerhetsskyld dersom prøven ikke påviser el. Vi har akkurat spist moussaka nå, og skal snart ut og gå oss en tur i vinterværet:o)))) Tror merket på dressen jeg kjøpte var Victoria. Skal dobbelsjekke det, men tror det var det. Kjøpte den på Match. Ha en deilig kveld:o)))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6777715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er det bra å få positive tester to dager på rad? Vil ikke det si at jeg ikke fikk EL i dag? Jaja, håper kroppen min klarer å slippe et egg. Nå har jeg i hvert fall stoffene som skal til for å få det til. ) Vi bruker kateter, så det går bra. Prøvde på samleie for noen dager siden, og da fikk jeg to rifter. Det svir masse. Skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk det. Tror jeg ble "sprengt". Hehe... ) Så jeg har litt vondt, men det ordner seg. Snart sengetid nå. Gleder meg! ) Mannen min er og rer opp og finner frem stearinlys. Søt! ) Kan kanskje spørre damene på lab-en om det går an å se det på blodprøven så tidlig. Trodde de ventet med blodprøven til dag 24 for å være sikker på at de får med en evt sen EL, men at de samtidig tar den før en evt mens. Håper så inderlig at det ordner seg! Hørtes friskt og deilig ut med vintervær og tur. Her er det egentlig ganske varmt. Og grått og regn. Som alltid... Har bestilt pc-en. Alt i alt ble det 17.990,05 kr... *Gulp* God natt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6778647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #204 Del Skrevet 21. oktober 2006 På CB sine digitale el-tester står det: finn dine TO mest fruktbare dager:o) Det er helt vanlig og få positive tester hvertfall to dager på rad, så her er det bare og kjøre på. For og være sikker på at egget har sluppet, må man tempe. Det hjelper ikke og bare bruke tester. Selv om du skulle få negativ test i morgen, så betyr ikke det at egget har sluppet......det kan like gjerne bety at egget ikke slapp, og at kroppen prøver igjen om noen dager. Slik var det med meg... Så snill mannen din er:o) Og litt romantisk, kanskje:o))) Høres slik ut:o) Var deilig med en tur ut i vinterværet. Kaldt og godt:o) Gratulerer med ny PC:o))) God natt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6779149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg trodde CBs to mest fruktbare dager var samme dagen som man får positiv test samt dagen etter (når man har EL)... Det er de to dagene man har størst sjanse for at samleiet fører til graviditet. Jaja, vi får se hva testen sier i kveld. Tror vi skal hoppe over sex i kveld, sånn at vi kan spare opp noen kvalitetsceller til i morgen. Legene sier jo at man skal ha sex annenhver dag, så da får vi kanskje høre på det. Hva tror du er lurt? Vi har hatt sex to dager på rad nå. Kanskje det er lurt med en dags pause, sånn at ikke sædkvaliteten blir for dårlig? Samtidig er jeg redd for at vi ikke skal ha sex den dagen jeg får EL... Hvis jeg får EL i det hele tatt da. Mannen min har sine øyeblikk der han er romantisk. Det er jammen ikke bestandig ) men han gjør ofte litt ekstra for å gjøre det koselig for oss. Er veldig fornøyd med ham! Dere har snø, og vi har torden og regn... Tenkte vi skulle ta oss en liten gå-tur etter frokost. Pc-en kommer om 3-7 virkedager. Håper det betyr at den kommer i løpet av uka. Gleder meg masse! ) Ha en fin søndag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6780554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #206 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tror dere gjør lurt i og spare opp noen kvalitetsceller til i morgen:o) Det er bare en omgang som skal til for og bli gravid, så får du EL gjør det ingenting med sex annenhver dag:o) De lever jo gjerne noen dager også, de svømmerne:o) Min sambo finnes ikke romantisk. Ok, Brasil-turen var et romantisk sjakktrekk, men ellers er han ikke så opptatt av og gjøre noe romantisk...Han er blitt veldig glad i levende lys etter at han flyttet inn til meg, men tenner de svært sjelden selv. Det har vel skjedd en eller to ganger...Jeg prøver og hinte litt til han om blomster og slikt, men han tar overhode ikke hintet. Tror bare han har altfor mye og tenke på for tiden (les:avhandlinga). Mye som blir annerledes tror jeg når han er ferdig med den. Det snør og det snør og det snør, i tillegg til at det er litt vind ute. Håper vinteren er kommet for og bli nå. Er bedre enn torden og regn:o) Hvilke middagsplaner har dere i dag? Tenkte jeg skulle bli litt inspirert:o) Tenkte på koteletter i dag her. Det er veeeeldid lenge siden sist.. Ha en fin søndag du også) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6780730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hehe, middagen vår var ikke så veldig spennende da. Vi hadde resten av den hjemmelagde pizzaen vi hadde på fredag. Veldig godt! ) Koteletter hørtes godt ut. Har veldig lyst på biff med pommes frittes. Mmmm... Etter at vi hadde hatt sex sa mannen min til magen min: "swim boys swim!". )) Han mener at de er veldig gode til å svømme, så jeg håper det går bra at vi hopper over sex i kveld. ) Håper testen i kveld (kl 20) blir negativ. Samboeren din var veldig romantisk da han bestilte Brasil-turen. Da får man bare godta at han ikke er sånn hele tida. Kan godt hende at han blir litt mer romantisk når han blir mindre stressa. Du får bare fortsette å hinte, eller kanskje si det rett ut, men det er vel vanskelig å forandre noen så veldig mye. Mannen min er ingen håpløs romantiker, men han har sine stunder. ) Mannen min skal spille bedriftsfotball i kveld, så vi skal av gårde om en stund. Er koselig å se på. Synd Glimt driter seg ut! Hej då! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6791421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hoho, det tok sin tid. Ble kastet av nettet i sted. Den forrige meldingen ble egentlig lagt inn kl 1930. Har vært på fotball, og de tapte med god margin. ) EL-testen min var forresten negativ i dag. Det er jo bra. Håper bare den holder seg negativ nå fremover. Tror ikke vi tør å hoppe over i kveld. Jeg får jo ikke EL i morgen, så da kan vi hoppe over i morgen i stedet. Hvis jeg har hatt EL i dag, så kan det jo passe bra å gjøre det nå. God natt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6791480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #209 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jippi!! Supert at den var negativ i går kveld. Dette lover godt!! Nå ligger det meste til rette for en liten spire:o) Satser nemlig på at du slapp et kanongodt egg:o))) Jeg ser sånn fram til og komme meg til Finland og få ryddet ting litt på plass....nå har jeg jo faktisk ingen anelse om de har noen hjelp og tilby, og veksler mellom stor tro på det til ingen tro i det hele tatt. Under en mnd igjen nå!!!! Vært på dagvakt i dag. Skal på samme vakta i morgen, og så er det FERIE!!!!! Det skal bli så deilig:o) Satt og pratet lenge med en pasient som hadde reist en del i Brasil, og fått mange gode råd og tips:o) I kveld blir det vafler med brunost og selvplukket og selvrørt ripsbær-syltetøy. Nam nam nam:o) Hadde oppe et beger med jordbærsyltetøy forrige uke, men det spiste jeg så fort opp at jeg må vente litt før jeg tar opp mer....kan ikke spise alt opp på en gang..... Huff, Gutan ligger dårlig an på Åråsen....har ingen tro lenger på at de berger plassen.....tenk, begge de nordnorske lagene i 1.div til neste år...det hadde vært tragisk............ Har du forresten hørt med gyn om de kan påvise el på blodprøve så tidlig etter positiv test??? Spørs om det ikke må gå noen dager....Spør, så er du hvertfall sikker:o) Fastlegen min har skrevet et lite brev til meg med de siste blodprøvesvarene lagt ved. Der står det: Hei, og takk for sist. Her er de siste prøvesvarene dine, som er helt normale....bla bla bla NORMALE!!!!????!!!! HØH!!!!!!!!! Normale for en kvinne i overgangsalderen, ja!!!!!!!!!!!!! Gjett om jeg skal ta han neste gang jeg er hos han! Synd at han hadde stengt da jeg fikk brevet! Jeg hadde lyst til og si han noen ord, da, ja. Når han ikke har peiling, så bør han heller ikke uttale seg! De har ikke referanseområdet med siden det er forskjellige refaranser alt etter hvor man er hen i syklusen. Dette er et minimum av hva han bør vite før han uttaler seg! Sånn, da har jeg fått luftet ut litt frustrasjon:o) Ellers så liker jeg han kjempegodt:o)))) Ha en flott kveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6801607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hihi! Takk! Jeg håper jeg har sluppet et superegg ja! EL-testen var negativ i kveld også. Håper det er et bra tegn. Ikke lenge igjen for dere nå. Blir kjempespennede! Får inderlig håpe at de kan hjelpe dere! De har vel litt mer peiling enn fastlegen din... Når er det dere reiser til Brasil? Regner med at en ferie bli topp! ) Åh, vafler hørtes så godt ut!!!!! Det vil jeg også ha! Litt sent i kveld, dog. Får se en annen kveld La inn en tråd på "bli gravid", og der fikk jeg til svar at det er optimalt å ta blodprøve 6-9 dager etter EL. Får stole på at det stemmer. Tror jeg tar en prøve på fredag. Blir spennende. Nå blir det kveldsmat. Men ikke vafler dessverre. God natt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6804906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #211 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes vel kanskje 9 dager hørtes litt vel lenge ut, men etter 6 dager derimot må da EL garantert kunne vises på blodprøve:o) Er så utrolig spent på dine vegne!!!! Veit du, idag e det berre ei uka tel vi reise!!!!!!!!!!!!! Deinnan uka kjem tel og gå kjempefort, det e eg sekker på))) Har så mykje som ska ordnes og fikses at eg ikkje har tid tel og få reisefeber engang. Må vel være første gangen at eg ikkje har det....Går berre rundt koooose meg med aillt som skal gjøres:o) Tel hælga ska eg gå gjennom og finne fram de klean vi ska ha me, og sørge førr at aillt e vaska og i bra stand. Kanskje skrive en aldri så liten huskelapp....e jo litt ting som ska være me utenom klean og, og de e det kjæmpelætt og glømme....må blaint ainna finne nokka musikk og laste ned på MP3-spællarn tel anita-mannen. No e det vel berre jobbeting på deinn som han har lasta ned fra heime-maskinen førr og ta me på jobb. Ikkje mykje Halleluja eller Josh Groban der, nei;o) Har vært på brukt-bokhandelen, da, og fuinne masse lægeromana som ska være me i bagasjen, så deinn delen av bagasjen e klar. Greit me brukte bøker i pocket-versjon som eg berre kainn læmne igjen på hotellet eller inne på flyet. Sist eg va på ferie va det ei av flyvertinnan som fikk overta ei bok etter meg. Dettan va ei bok av ho Danielle Steel som eg va fullstendig hekta på da. Problemet va berre og læse bøkern hennes offentlig....va så røranes at eg hadde mest løst tel og gaule.... Vaflan i går kveld har aldri smakt bedre!!!! Etterpå va vi ute og gikk oss en tur i det kalde været, og det va heilt himmelsk. Svevde på en stoooor rosa sky etter kampen i går. Seieren va frøktelig urettferdig, men deinn smakte førrtræffelig:o))))) Eg sku førresten egentlig vært på jobb no, men natta har ikkje vorre nokka god, og i morges va eg berre kvalm kvalm kvalm.....sambo e livredd førr at eg har nokka smittsomt førr det e rimelig dårlig tima om han sku bli sjuk no sia han har ei uka på og få ferdig oppgaven sin..... Tvile førr at eg e smittsom, og det hadde eg ligg og bade i svette om natta e nok berre heitetoktn mine, førr eg gjør det samme om dagen....satse på at tablettan gjer meg et nytt og bedre liv. Kvalmen e litt bedre no, men fortsatt uggen. Dettan betyr hvertfaill at no har eg tatt FERIE!!!!!! Ha en fortsatt strålanes dag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6809551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hadde positive EL-tester på fredag og lørdag, så jeg håper det er ok at jeg tar blodprøven på fredag. Dumt at jeg må vente på svar til over helga. Er jo så spent! En uke kommer til å gå kjempefort! Tenk at om en uke ligger dere på stranda. ) Får virkelig håpe at du ikke blir syk. Har du noe spesielt i vaflene for å gjøre dem gode? Jeg skulle gjerne hatt en god oppskrift. Vaflene våre er ikke helt prima, men det er ikke vaffeljernet heller, så det kan hende det er det som er problemet. Har tenkt på å kjøpe nytt, men jeg vet ikke helt hvillket vi skal velge. Må ikke være så altfor dyrt. Det er bra det er ett nord-norsk lag som vinner for tida... Det suger kamelkuk (mannen min kom med det uttrykket her om dagen) at Glimt taper. Nå kommer de sikkert ikke til å rykke opp. ( Har fått vannbåren gulvvarme i dag. Vi har strøm inkludert i leia, så dette blir fint. Er skikkelig varmt og godt her. Skal ta EL-test i dag også, men det blir kanskje siste gangen. Det er vel ingen vits i å fortsette i all fremtid. Ha en super ferie! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6816442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #213 Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk for det:o) Har vært og fått alternativ behandling samt litt utredning idag. Først pratet vi litt kort om hvilke medisiner jeg brukte, og om jeg hadde vært operert/hatt andre sykdommer. Deretter testet hun meg med laser. Hvert punkt hun trykket på på hånda/foten hadde sitt eget organ. Hun fortalte hel e tiden hvilket organ punktet tilsvarte. På forhånd fortalte hun hva som var normalverdien. Denne var felles for alle punktene/organene. Alt (lymfe/hjerte/lunger/tynntarm osv osv) var helt normalt helt til hun kom til punktet for hypofysen som styrer med hormonene i kroppen vår. Da tok maskinen helt av, og viste en mye høyere verdi enn normalt....Hypofysen jobbet med andre ord på høygir, og hun sa at det var ikke rart jeg hadde høy FSH-verdi... Maskinen reagerte også på punktene for urinblæra og nyrene, og dette vil hun også behandle. Jeg sliter jo med overaktiv blære og kan gå på do kjempeofte over en kort periode på noen timer. Enkelte netter er jo et mareritt når man er oppe på do enten hver time eller annenhver. Hun behandlet meg først med "noe" som hun la over blæra mi, samt et bånd som kun festet rundt hode mitt, pluss at jeg trykket en slags stav mot panna. Etter det testet hun meg for og se om det var noen matvarer jeg reagerte på, og som akupunktøren min også fortalte meg, så har ikke kroppen min godt av melk/melkeprodukter og fint hvetemel.....skikkelig krise og måtte holde seg unna dette, men må man, så må man....synes speltbrød er godt, da, men nå er det slutt på pannekaker og vafler en stund framover, samt baguetter. Pizza skal jeg alttids kunne spise:o) Er bare og lage bunnen av spelt i stedetfor hvetemel;o) Etter dette igjen ble jeg lysbehandlet mot nyre og magen, samt fikk tre akupunkturnåler. Den ene,som jobbet med hypofysen, så hun en reaksjon rundt. De to andre satte hun til og jobbe med underlivet. Dette var nåler som bare stod på en liten stund. Forrige gang jeg fikk nåler, ble de plastret fast til øret, og stod der til de ramlet ut (kanskje du husker at jeg fortalte det?) Når jeg dro fikk jeg med meg en liten brikke som skulle festes fast til huden. Jeg festet denne slik at den skjules av bikinitrusa. Var ingen problem verken med sikkerhetskontroll på flyplassen eller med sola i Brasil. Denne brikken er spesiallaget til meg med de plagene jeg har, og den varer i en mnd. Da må den "fylles" opp igjen. Skal også begynne og spise noen naturpreparater, men det er ikke før om 3 uker. Om 6 uker skal jeg begynne med noen tabletter som skal prøve og få hypofysen min til og gjøre den jobben den er satt til, samt prøve og få eggstokkene mine til selv og produsere østrogen. Jeg sa før jeg dro dit at jeg ville sjekke litt ut hvor stor tro de hadde på at de kunne hjelpe meg....I går var jeg fast bestemt på og avlyse timen, og jeg ringte faktisk i formiddag for og gjøre det, men jeg hadde glemt at timen var i dag, og ikke i morgen, og det kom fram før jeg fikk sagt noe om og avlyse. Regnet med at jeg måtte betale en god slump penger for ikke og ha avbestilt i god tid på forhånd, så derfor bestemte jeg meg bare for og dra og finne litt ut om senteret og det de kunne tilby. Ble kjempegodt mottatt. Var skikkelig uformelt der, og alle som jobbet der gikk rundt og pratet med alle om vær og vind. De gikk uformelt kledd, hun ene gikk i skikkelige raggsokker, og hele stemningen var slik at man slappet bare så av når man kom inn døra:o) Hun som var, og skal være, min behandler virket veldig erfaren samt skikkelig ivrig og positiv, og var snakket hele tiden om hvor viktig det var og finne årsaken til problemene og ikke bare behandle symptomene. I stedet for og gi meg østrogen, var det viktig og få hypofysen på rett kjør. Hele tiden sa hun at dette skal vi få orden på, og det smittet også over på meg:o) Jeg trodde faktisk på det som hun sa:o) Nå er jeg veldig åpen til slik behandling, ellers har jeg ikke hatt noe der og gjort, men siden jeg var så usikker på om de kunne hjelpe meg, så ble jeg kjempeglad over de tingene som hun sa. Hun hadde 14 "barn" som hun sa. 14 kvinner som hun hadde hjulpet til graviditet. Spurte ikke om hvor mange hun hadde prøvd og hjelpe, men var litt fristet:o) Hun hadde også et godt samarbeid med enkelte leger på stedet som hadde stor tro på det hun drev med. Jeg fortalte at vi vurderte eggdonasjon, og vi ble enige om at i ventetiden skulle jeg prøve behandling hos henne. Er litt usikker i forhold til den behandlingen jeg skal i gang med i forbindelse med donasjonen, men tror det kun er de siste ukene før at jeg må spise medisiner. Dette vil jeg jo få mer svar på når vi har vært i Finland. Skal den alternative behandlingen hjelpe, så kan jeg jo ikke spise kunstig østrogen samtidig. Tror allikevel at jeg har god tid til alternativ behandling da ventetiden i Finland kan være opptil 8 mnd. De siste som har vært der sier at ventetiden nå er ca 6 mnd. Det er en spennende tid nå framover, med andre ord:o) Betaler 600kr hver gang jeg tar behandling, som vil være en gang i mnd. I tillegg vil det koste litt og kjøpe de tablettene som jeg vil få etterhvert. Er livredd for at behandlingene skal kræsje med hverandre, men satser på at det går bra:o) Dette var min dag:o) Nå skal jeg snart dra i butikken før jeg kjører og henter sambo på jobb:o) Ha en kjempefin kveld:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6829866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 25. oktober 2006 Oi, så spennende den alternative behandlingen virker! Hørtes ut som et veldig fint sted! Det var jo ikke så avskrekkende dyrt heller. Jeg har betalt 400 kr timen hos kroppsterapeut og 500 kr timen hos sexolog. Hørtes ut til at du fikk mye for pengene. Jeg tisser også veldig ofte. Sliter med å holde meg 3 timer før jeg tar EL-testene. Må opp bare en gang per natt, jeg da. Men det er plagsomt nok. Hvis du er oppe oftere, så har du min fulle sympati. Min store skrekk er å bli allergisk mot noe. Synes det høres fryktelig tungvindt ut å ikke tåle mel og melk. Jeg reagerer på enkelte matslag, men jeg har tatt tester hos legen, og der fant de ikke noe. Merker at jeg blir dårlig i magen (av og til, ikke alltid (?) ) når jeg spiser krem, vaniljesaus og enkelte andre desserter. Var mye plaget med magen før. Jeg kunne ikke gå noe sted uten at jeg visste at det var do der, gjerne lydisolert. ) Men de siste par årene har det blitt bedre. Kanskje jeg vokser det av meg... ) Jeg er litt skeptisk til alternativ medisin. Jeg tror det liksom ikke før jeg får se det. Det finnes sikkert mange flinke folk der ute, men jeg ville vært redd for å bli lurt, og at de bare sier det de vet at du vil høre. Får virkelig håpe det hjelper for deg! Er veldig interessert i å høre om det hjelper etter hvert. Jeg tror ikke du skal være så bekymret for at behandlingene krasjer. For det første er de nok vant til at folk prøver diverse alternative behandlingsformer, og for det andre så går det jo an å utsette eggdonasjonen littegrann hvis det viser seg at den alternative behandlingen virker. Når du først har kommet innenfor dørene i Finland, så kan du sikkert legge opp løpet litt selv. Så godt å høre at du har hatt en fin dag! Det fortjener du! ) God natt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6832774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #215 Del Skrevet 27. oktober 2006 I dag har jeg tatt blodprøven som forhåpentligvis skal vise at jeg har hatt EL. ) Og det gikk ganske smertefritt for seg, så jeg er veldig happy! Ender ofte opp med svære blodutredelser, slik at jeg ikke kan bruke armen etterpå, men i dag har jeg bare en liten "hump". ) Godt med en sykepleier som kan sine saker. Hadde en gang ei gammel dame som brukte et kvarter (ikke overdrevet) på å få ut blodet. Det kom ingenting. Tror kanskje at hun ikke hadde truffet blodåra... Jeg er forresten syk, igjen! Har nesten ikke vært frisk siden august. Nesa renner konstant og jeg er slapp. Synes bra synd på meg selv. ;o) Har fått soppinfeksjon også (tror jeg). Der får man igjen for å ligge med sæden hele natta når man lager baby. Det skal ikke være enkelt! Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal få den stikkpillen inn. Har prøvd det en gang før, for 5 år siden, og da gikk den ikke langt nok inn til å ta knekken på styggedommen. Den løser seg jo bare opp og setter seg fast. Kanskje glidekrem kan hjelpe den på vei... Måtte få tablett av legen sist. Men dersom jeg er gravid, så går vel ikke det. Får prøve så godt jeg kan med pille og krem inntil jeg ser hva blodprøven sier om EL. Vet du hvor lang tid det tar før legen får resultatet? Tror du han har det til mandag? Gleder meg sånn til den nye datamaskinen min kommer. Den er kjempefin! Det er en MacBook Pro. Blir fint å ha hver vår maskin igjen, slik at vi slipper å dele på internettida. Bare synd at de har utsatt leveringstidspunktet til 13. november. Det er så lenge til... Men jeg har jo blitt en kløpper til å takle tålmodighetsprøver det siste året. I kveld skal vi ha burritos. Det blir kjempegodt! Har allerede spist løsvekts-nøtter og delt et Sacher-kakestykke. Mmmmm! Hva skal dere ha til helgemat? I morgen skal vi en tur til Sverige. Skal kjøpe litt kjøtt og billig godter. Koselig med en tur. Skal se litt på klær også. Mange fine butikker på kjøpesenteret. Det er deilig med helg! Blir supert med en kveld foran tv-en med god mat og brus! Ha en fin kveld du også! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951241-anita76-og-kick80s-skravletr%C3%A5d-o/page/9/#findComment-6856894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå