sks Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Når er det vanlig at barn begynner å tegne annet enn krusseduller? Så til min store overraskelse at jenta mi nettopp tegnet et hode med øyne, nese, munn, armer og ben! (Trodde først ikke det var sant når hun kom hjem fra bhg med en sånn tegning, så jeg spurte om hun kunne tegne en til for meg...)
mammatilSarah Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 hvor gammel er hun da? Min jente er 3 år 3 mnd og hun tegner sol med masse stråler rundt, med munn og øyne, syns hun er flink jeg
Piris28 Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Jeg kan ikke svare deg på det, men da dattra mi var 2 1/2 tegnet hun ansikt ,som du beskriver det, hele tiden i en lang periode :-) Nå er hun 3 år og 2 mnd og har helt sluttet med å tegne disse ansiktene, noe jeg synes er synd......for de var så koselige. Hvor gammel er jenta di nå? Lykke til med tegnetalentet :-)
ElinSM Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Datteren min er 3,5 år. De hadde en test i barnehagen nå for ca. 2 mnd siden hvor de ba 3 åringene tegne mennesker. Da tegnet faktisk vesla hode med øyne,nese, munn og hår. og hele kroppen med armer, hender(med 4 fingre på hver da men.....hehe), og bein. Det overrasket meg litt. Hun tegner som regel bare edderkopper og sol her hjemme:)
Leontine Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Sønnen min er snart 4 år, og han tegner bare krusseduller. Han liker ikke å tegnem har absolutt ingen interesse for det. Men han har lenge kunne sykle uten støttehjul, og klatrer fort opp og ned loftstrappa. Dette er veldig individuelt, men jenter er som regel tidligere ute. Hodefotinger kommer ca rundt 3-4 års alderen...
Rut Bram Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 jenta mi begynte å tegne ansikter med øyne og munn + armer og ben i sommer, hun fylte 3 år i mai
Mamma'n til Li@m Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Gutten vaar tegnet sitt foerste ansikt med munn, oeyne og nese og haar samme mnd som han fylte tre. Ikke saa lett aa faa han til aa tegne hodefoting med armer og ben, men det kommer vel:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå