Gå til innhold

Bryllupsreise...

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Er det noen her som skal på bryllupsreise?

Min kommende mann spurte i dag hvor jeg har lyst til å reise på bryllupsreise. Min store drøm er Hawaii, dette har jeg sagt siden jeg var rundt 15 år at når jeg gifter meg skal jeg til Hawaii på bryllupsreise...

Sambo fikk noen rykninger i ansiktet og sa at det kostet, men som jeg sa så er det en gang i livet... Så vi skal sjekke litt priser og se hva vi finner ut av :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal reise til Skopelos (når en av oss får ut finger'n og frir =P).

Har vært der før, det er en helt fantastisk plass! Lite turisme, god mat, fine hoteller/leiligheter, hyggelige folk og ikke minst sol og varme. =)

Skrevet

Jeg har som deg alltid sagt Hawaii...... og Mannen min er også enig i det, men nå som vi giftet oss..så dro vi til GC først med ungene, det var digg å koble helt av..og bli brune før bryllupet!

Så hawaii..det blir når vi har spart sammen!

Skrevet

vi reiser først en uke til new york, så videre en uke til hawaii. om en måned er vi der faktisk. det blir en dyr tur, fly og hotell kommer på 40.000,- til sammen, og da kommer alt annet i tillegg. men vi bestemte oss for at skal vi noen gang komme oss til hawaii må det bli nå når vi har en "god" grunn til det. vi får bryllupet i gave fra mine foreldre, så har ikke akkurat store kostnader med selve dagen. gleder meg så, bare to uker igjen nå....

Skrevet

Vi skal til Hokksund som vanlig...

Skrevet

hehe..til hokksund som vanlig? har du hatt så mange bryllupsreiser der da? tihi.. (forøvrig ett helt ok sted.. har bodd der selv en del år. hihi.. men det var i fordums tid.. kremt.. god tur.. igjen c",)

Skrevet

drar på minibryllupsreise til London nesten lørdag. Blir koselig det. Lillemann skla vøre hos mamma og pappa og vi skal kose oss glugg ihjel. Har ikke vært i London sammen før, så det blir veldig kjekt!

Skrevet

Har ikke planlagt det enda men det blir enten paris, mauritsius eller new york eller noe i den duren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...