Gå til innhold

Noen som har lyst å rydde for meg;-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det absolutt kjedeligste jeg vet her i verden er å rydde.....sukk....men nå må det bare gjøres. Jeg er verdensmester i å utsette det og legger ting i hauger både her og der istedet. Og jeg har faktisk litt system i kaoset! Men nå kjenner jeg at jeg må ta disse haugene, da de står i fare for å rase sammen:-) Hi hi, er så glad jeg er avslappet i forhold til litt rot i heimen, mye viktigere å kose seg med lille frøken Hannah. Og idag har vi vært i byen på cafè med eldstedatter og 3 venninner av henne og drukket Kaffe Latte. Herlig med store døtre som digger lillesøster. De sloss om å dille med prinsessen så jeg fikk slappet av og kost meg:-) Og 13-åringen sto idag opp kl 07 blank - helt av seg selv (ingen som trodde det kom til å skje:-) og vi hadde felles frokost hele jenteligaen kl 08.00. Hun var skikkelig giret da det var første dag på ungdomsskolen idag! Små stunder av gull spør du meg - og hvem gidder å bry seg om litt rot da?

Men, nå skal jeg rydde altså;-)))) om ikke det dukker opp noe annet spennende.....tjihii...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok med eget, men ville bare si at da er vi to!! Vaskehjelpa kommer i morgen, men før den tid må jeg få unna alt rotet i heimen og ikke minst få en hel haug av klær som må strykes og legges sammen! Vi avsluttet ferien mandag kveld etter en virkelig herlig sommer. Men dermed er det jo ikke rent få maskiner med klær som nå da har blitt vasket i løpet av de siste dagene... Skulle kaste meg over det nå som 3 prinsesser sover søtt i sengene sine, men utsetter hele operasjonen litt til og titter innom disse sidene for å oppdatere meg på hva som har "skjedd" de siste ukene ;-) Men etterpå, ja, da SKAL det ryddes altså....!

Skrevet

På svensk sier vi...

Hellre lite skit i hjørnen, en et RENT helvete.....i dobbel merkelse.

Den lever jeg etter:-))

Det er et til: er det hjerterom så er det stjærterum. Dvs... det er alltid plass hvis man har hjerterom....(hvis ikke baken er for bred da?:-)

har et til når jeg enda er i gang.... har skrevet den opp til flere ganger her inne... men jeg gjentar....

Passa på att njuta av livet..... nu när du ändå håller på och lever...

den er kjempeviktig... det er så mange fine ting som skjer hver dag... det gjelder bare å se dem....Tror man blir ekstra klar over dem, når man lever med små mini mennesker som lærer noe nytt hver dag:-))

Hva spiller da det for rolle om ikke alt er på stell...Hvis jeg skulle være den perfekte husmor til alle de fire (unnskyld vi er 5 rotekopper) meg inkludert i dette huset:-)). Så er det spørs hvor mye tid jeg fikk over?Fast det er jo så klart fint å ha system i rotet da:-))

God natt:-))

Skrevet

Og den som trodde at det nå var ryddig her hos meg-tar fullstendig feil!

Jeg fant ut etter at vesla hadde sovnet ikveld - kl 18.30 (da var hun så trøtt så hun bare gråt og sovnet som en stein da jeg la henne) at jeg jo kunne kjøre til Ikea og kjøpe enda mer til heimen - og det var mye morsommere enn å rydde. Så nå har jeg papp opp til taket i tillegg til rotet.....tjohei!

Men imorgen......;-/

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...