Gå til innhold

Någon son vill hjælpa mig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej hej,

Flyttade till Usa i børjan av graviditeten.. tyckte att det e helt oki. Men nu kænner jag me ro mer ångest før att føda hær. Ær så rædd før att något ska gå galet. Då jag fødde min son.. så vart slutampen vældigt rask o blev tvungen att klippas. Vilket ledde till att han kom ut før snabbt så han fick luftstillestånd(med vatten i lungorna) och det fick springa ivæg med honom. Jag fick chock... o hade vældigt svårt att ta mig till honom. Æven om jag ville vara værldens lyckligaste mamma gick det inte.. Han fick kolikk och jag tyckte att ngn jævlades med mig. Klarade mig ur deppressionen.. Ær nu super lycklig øver att jag har honom.. o han e mitt livs lilla under. Men jag ær så rædd att det ska ngt dumt igen...

Behøver jag oroa mig? Kommer denna fødsel gå fint? Ær det långt kvar tills jag ska føda?

Mitt nr e. 161081

Mannen nr e. 180278

sonens nr e. 250905

Vældigt tacksam før svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

jeg får opp at du uroer deg mere enn det du trenger. Alt vil gå helt fint! :) får opp at det er mellom 5 og 3 mnd til du skal føde..

Lykke til:)

Skrevet

Hej hej..

Tack tack.. får væl førsøka koppla ner ångesten lite då :) Hoppas inte att det går så långt som 5 mnd till.. skall ha i okt. He he.. Tack før all hjælp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...